Translate

dijous, 4 de juny del 2009

RUN

Cullons com piquen les agulletes!!
Ahir vaig anar a córrer 1 hora a ritme fort, em trobava bé i mira va sortir així. Ja notava que em passava però ja sabeu què passa quan un es motiva i es va envelant. Aquest 2 últims mesos he estat fent corregudes de 20 minuts a ritme molt suau i només un cop per setmana... doncs bé, no n'hi ha prou per mantenir la forma, ja que avui tinc unes agulletes del 15. i les que vindran demà, ja que jo sóc dels que trigo 48 hores a fer la punta de dolor.
Avui al migdia he fet un assalt a la lliga internacional. He aguantat 8 minuts a 420 wats, però el mal de cames ha estat terrible.. i al final he petat... pufff.... QUE DOLOR!!!
Dissabte o diumenge em tocarà atacar de valent l'etapa, avui no he pogut deixar els deures fets.
En resumen para mis amigos de la LEVE: que ayer me fui a correr y hoy estaba reventado. He intentado machacar en la VCF, pero no ha podido ser. El Canadiense Claude sigue por delante, pero prometo antes de domingo darle guerra.. no sufrais que dejaré el pavellón de la LEVE bien alto.