Translate

dimecres, 11 de febrer del 2009

Líder internacional provisional!

Seguint els consells del gran Xavi Novell (el Massai), he atacat de valent a la lliga internacional de ciclisme virtual. Cal deixar Catalunya ben amunt! Resulta que holandesos i danesos van fortíssims. He tret el fetge per la boca en 4 ocasions a l'habitació del rodillo de casa (sala de tortura). Per això que de moment la general s'haurà d'esperar (vaig 4art i res a fer).. etapa d'avui. (de dreta a esquerra: Pep, Claude i Rok) Però resulta que hi ha un mallot que no se'm pot escapar. És el mallot o premi especial al descens. Si, si. Ho heu llegit bé. Jo, baixant a tot drap a 70 km/h dins una habitació de 4 metres quadrats. Com es nota que no cal plegar a les curves ni tenir gens de tècnica.. simplement pedalar a sac. De moment vaig primer! Si aconsegueixo el mallot finalment no vegis com presumiré! Campió del món de DESCENS!! virtual això si! Bé a seguir pedalant que encara queda una etapa i en Claude i en Rok son 2 bèsties molt difícils de pelar!

6 comentaris:

robert mayoral ha dit...

això m'ho has d'explicar...com funciona això...amb rodillo és un joc d'ordinador o què???
felicitats champion!

Pep Tatché ha dit...

Robert: És com un joc d'ordinador. Connectes el rodillo al PC, i com més pedales més corres, i si fa pujada s'endureix.. vas corrent per escenaris virtuals o per vídeo real en DVD i veus els adversaris de tot el món corrent al teu costat...
jo odiava al rodillo... ara m'encanta!

Pep Tatché ha dit...

Robert: És com un joc d'ordinador. Connectes el rodillo al PC, i com més pedales més corres, i si fa pujada s'endureix.. vas corrent per escenaris virtuals o per vídeo real en DVD i veus els adversaris de tot el món corrent al teu costat...
jo odiava al rodillo... ara m'encanta!

Lluis Ciclista ha dit...

Que pasa Pep!!! se te están revelando en clasificación de la última etapa de la LEVE. Tendrás que dar un golpe de autoridad. Yo seguiré luchando con mi i-magic 08. Los de Tacx no dicen nada...

XAVI NOVELL ha dit...

a topeeeee !!! si haig de fotre algú pel terra m'ho dius ... jejejej.

Teixi ha dit...

Hola Pep,

mirat aquest blog a veure si t'animes a participar-hi:

http://triatlotraillesmedesmontgri.blogspot.com/