Translate

dilluns, 10 de novembre del 2008

Ciclocrós Sant Joan d'Espí

Per veure totes les fotos fetes mentre escalfava.
Després de 3.. si, si, tres garrotades importants, m'estic replantejant la meva actuació de diumenge que ve a Sant Boi...
08 11 09 Ciclocròs St Joan d'Espí
La Primera castanya només sortir en una rampa de fang que van fer els de l'organització.. ves quina gràcia.. tothom a sobre meu. Encara no refet de l'ensurt en una baixada lateral em salta el tubular.. au a terra altre cop... i clar els 5 tius que havia adelantat ho van tenir fàcil.. i corre cap el box a buscar la segona bici... estreta com em va intenta remontsr.. la cadena fregava amb el desviador, els pedals no m'entraven, la forquilla va anar agafant joc.. i al final en una curva ample i amb herva de la bona el tubular de davent... TAMBÉ VA DIR PROU i fóra!! a terra de nou... TOTAL: UN DRAMA!

8 comentaris:

Aleix ha dit...

Ei Pep,res a replantejar!!ja saps k les curses poden sortir aixi....poder surt a anar un xic mes conservador,pero tanquil que els resultats arribaran!!!Anims!!Un ocellet m´ha dit k estas k et surts!!

robert mayoral ha dit...

què va passar?

mushu ha dit...

NO PUEDES FALTA ESTE DOMINGO EN LA CARRERA DE SANT BOI!!!!!

Ernes ha puesto mucha ilusión y muchas ganas...

Aunque no puedas competir a tope, ven, ya verás lo mucho que te divertirás.

Además, si no se hace la carrera de Sant Boi, uno no completa la temporada de ciclocross.

Un saludo

Ernesto ha dit...

Pep! res de replantejar-se res! Et vull veure a Sant Boi. Em preguntava qui va ser el liante de la rampa de fang i ves tu per on... jeje!

Jo en el barullo aquell vaig ficar el peu on no ho havia de fer (pel costat esquerre) i vaig acabar de fang fins els genolls!!! Et prometo que en treure'ls no em veia ni les sabates ni els turmells!!

Gabri ha dit...

Anims i a seguir donant el callu que ja veuras com tot surt bé a la seguent
Salut

Carles Lara ha dit...

Replantejar-te què? Què t'has de replantejar???? Això són coses que passen al CX. Mira jo l'any passat 2 carreres seguides punxada i em vaig quedar sense pòdium, i què? si aquí es tracta de disfrutar jejeje.

1 abraçada Pep, ens veiem a Sant Boi

Miquel Gubianas ha dit...

maricon el ultimoooooo

i si has de tornar al desmontable, pos hi tornes. però no pots fallar, ets un dels del nucli dur dels Gentleman Riders del M30!!!!

Arnau R.C. ha dit...

va Pep, ens veiem demà que ens hem de treure aquest mal gust de boca, no?

ara surtiré una estona a rodar (a l'hora de la cursa, com els bons) i demà altre cop a rebentar la patata!!!

Ens veiem sobre els corrons