Translate

diumenge, 8 d’agost del 2010

Cursa BTT de Llívia 2.010

Bona Cursa, molt bona organització, gràcies a Déu que no ens hem fet mal, quin nivell que hi havia aquest any, quanta gent inscrita, etc, etc.. quan començo així, és que aquest any, les copes les he vist de lluny.. ja ja!!
Podi Master 30

6è M-30. a 9 minuts del guanyador.  Fred Balaguer ha fet segón absolut. 15è de la general.

M'he quedat fora del podi, doncs aquest any tot i fer un EPOC de rècord de 485, i arribar amb la sensació d'haver-ho donat tot, en un circuit on havies de pedalar si o si, m'he quedat amb la medalla de xocolata del 5è lloc.. i això que el gran esforç fet per l'organització permetia xapa fins als 4 primers... 

..bé l'any que bé serà. Cal felicitar al Jordi Ruiz que ha fet 3er, amb una gran carrera, i a l'Enric Aguilar que ha fet 7è, millorant molt la seva actuació respecte l'any passat. 

El circuit era una mica tècnic a la primera volta, creuant 3 cops el riu, i la segona i la tercera voltes eren rodadores a tope. A la primera volta m'ha costat molt agafar el ritme, però el pulsòmetre diu que ja anava a full.

DEsprés seguir el ritme .. rodant..

Sprint final, amb un recte inclòs per anar sego d'esforç.

1:24:00. a 151 ppmig. 92 % i 165 de ppmax. 34 km i 380 m ascens.
les copes de lluny


3 comentaris:

Jaume Teres ha dit...

Pep si ho has donat tot , doncs mision cumplida no el resultat que tu volies , pero fet.Collons com està l'Enric.

JT.

Pep Tatché ha dit...

Gràcies Jaume pels teus sabia comentaris que em fan estar més satisfet. De fet ho deria donar tot, doncs he dormit 12 hores del tirón.

L'Enric està fet un toro ja... Bé, baquilla. Es porta molt bé.

Gràcies Mestre!!

issola ha dit...

Em deixes acollonit amb aquestes pulsacions Pep.Si bé és veritat que cada organisme és un món, aquestes franges de feqüència cardíaca són pròpies d'èlit total. Ja deia jo que aquell que venia amb bici de ciclocross tenia cops amagats. Salutacions.