Translate

dilluns, 16 de gener del 2012

Clavícula Trencada. Clavícula Rota.


Els fets:

Ahir diumenge sortida amb els bons: Jordi Soler, Airan Fernandez, David Sànchez, Edu Gómez, Albert Gómez, Raul Muñoz... 15 en total. Direcció Sitges per les costes del Garraf.

A Gavà dúiem una mitjana de 39 km/h... ja s'intuïa que no podia ser bo... abans d'arribar a Castelldefels  a l'alçada del bar la Pineda, fent relleus amb el Jordi S., l'Edu i el David, la resta ja no podia :P, em passa l'Edu, després de fer jo el meu relleu a 47 km/h pel pla i em va semblar com si s'aturés.... afilador perdo el control, trepitjo la linea botosa (banda anti clapats) i ja no recordo res més.
L'Enric Aguilar que anava a la cua de la fila de 15, diu que va veure la meva bici a 3 m del terra, volant, perpendicular a la carretera, exposada i que li va caure arran d'orella...  es veu que sobre meu van caure el David i el Raul... "atropellu!!!"

no recordo res... ni de com vaig picar.. només recordo de obrir els ulls assegut a la tanca de la carretera amb sensacions molt estranyes al braç... aquí l'Enric va fer de tot... diagnòstic ràpid: "això està trencat Pep", trucada a l'ambulancia, trucada als mossos, organitzar el transport de bicis, buscar el punt quilomètric... i acompanyar-me fins al final, les 4 hores d'hospital, la cerca de les bicis i el transport fins a casa.

El diagnòstic: clavícula dreta partida per la meitat amb un solapament o escurçament de 5 cm, que en teoria ja està a lloc i ara 2 setmanes d'immovilització i altre cop al metge.. jo demà vaig a veure un professional.. ja us explicaré!!

6 comentaris:

Lluis Ciclista ha dit...

joder Pep que mala sort!! pensa en positiu podria haver estat pitjor, ara a recuperar-se sense presses, per cert t'has empassat una cremallera Etxondo :-)???? ànims!!

Pep Tatché ha dit...

gràcies Lluis!!! a recuperar-me!! però RAPID!!!!! :-))))
aquest any no t'atraparé en kms ni de conya! te veo lanzao!! brevetman!!

Luis ha dit...

Animo Pep, acabo de ver lo de tu accidente, tan solo darte animos y desearte una rápida recuperación, necesitamos ver tus tiempos de referencia en la liga de la Leve, saludos.

Fran ha dit...

Quin mal cos se'm va quedar ahir en llegir-ho...
Sort que estaves ben acompanyt per l'Enric i pel teu àngel de la guarda, perque a 47Km/h i en aquella carretera... Ufff Menys mal que era gener i no juliol...

Ara no vulguis córrer massa, que s'ha d'estar bé per fer camí.

Una abraçada i moltíssims ànims.

Aleix ha dit...

Anims crack!En meinx d´un mes ja estaras donant guerra!Recorda´t del que em va passar a mi el 2009....i en pok temps estava altre vegada a peu de cano!Tu segur k hi estas abans!

Pep Tatché ha dit...

Gràcies a tots pels ànims!
Aleix! les teves referències son bones!! i quina raó que tens Fran!
Gracias Luis! pronto os daré referencias!