Translate

diumenge, 7 de setembre del 2014

Test a l'Obac

Avui era l'últim dia per a fer la pujada a l'Obac per a la classificació del repte SUMMER OBAC TT by RCR19.
Després de la forta càrrega del mes d'agost aquesta primera de setembre he fet descans actiu per intentar assimilar la feina.
Em trobava bé avui amb ganes i amb força a les cames.
Em llevo a les 7, prenc un cafè i preparo els èstris. He tret la roda de perfil al darrera que pesa molt, però deixo la de perfil al davant. peso la bici abans de sortir i 7,8 kg. No és cap meravella però per mi ja està bé. jo també he fet els deures i he perdut els 2 kg promesos durant l'agost.


Amb ganes i sense adonar-me'n em planto a peu de port, a la rotonda on comença el port. He arribat a pensar d'amagar les ieines i el bidó per tal de alleugerir la bici uns 600 grams més... però veig molta gent per arreu i el fet que hagi plogut i tot estigui humit em fa pensar que encara algun que vingui a buscar cargols i s'endugui els meus packs.. ja un dia em van fotre una samarreta suada de la cuneta. total que full equiped enfilo amunt.

Surto a Z4 al limit de pulsacions.. tocant a Z5. Les sensacions son bones.. noto aire de cara i molta xafogor que em fa suar fort ja d'entrada. Arribo a la Serra Llarga amb 9'40" amb bones sensacions, passant als ciclistes a tota bufa.. ara comença la part dura.

Decideixo no treure el plat.. m'encanta aquest 56 ovalat de Doval i com que porto la roda de muntanya al darrera tinc un 28 que a males el puc calçar... vaig pujant amb el 25, atrancat a 65 rpm però encara amb força. Pulsacions de plè a Z5 tocant Z6. poso el 28... "...va Pep que ja s'acaba la rampa..." arribo a la corva i baixo 2 pinyons intento llençar la bici.. miro el crono: vull baixar de 16'.. això vol dir que tinc només 2 minuts "... merda! se'm tira el temps a sobre.." em ve un pel de baixón.. mal de cames.. segueixo pedalant atracat.. pulsacions per les boires em poso dret, però no em circulen les cames que les tinc de fusta ja... "merda, 16 minuts ja.." sprint final.. ho dono tot i tooop!! 16'20" em diu el crono.. tinc esperança de què he baixat el meu millor registre que era de 16'20" però el GPS al final diu la veritat.. (després veuré que el GPS ha registrat 16'23").. sense respirar mitjavolta i avall.. em poso les ulleres tot baixant per no perdre temps.. rodant fort pels plans. Penso: a veure si puc fer el KOM del puja i baixa almenys.
gràcies Jordi per acompanyar-me una estona

Arribo a baix, 3 voltes a la rotonda per descansar em trobo al Jordi Riera i tots 2 cap amunt.. sense xupar roda. faig una segona pujada en solitari amb el jordi a 25" en un temps de 17'30" un minut més i segueixo amb bones sensacions..

Fem un parell de voltes més rodant fort pels plans i al arribar a casa amb 75 kms, transisió ràpida i 10 kms a 4'/km. Bé! bon entreno per afrontar un tri olímpic


el meu estimat 56
els deures fets