Translate

dilluns, 15 de setembre del 2014

pes / weight / peso : my secret to run faster

Cada esport i cada persona té un pes ideal per competir en condicions òptimes.
En triatló el pes òptim sol ser superior que en ciclisme i que en atletisme, que normalment com més cadavèric millor. El què sempre recomano jo és provar i competir en diferents situacions per trobar el pes ideal.

El què si us puc dir jo, és que aquest mes d'agost he perdut uns 4 kg que crec que em sobraven i feia molt temps que intentava perdre i el resultat ha estat que combinat amb una dieta equilibrada i amb entreno regular s'han convertit en millors velocitats en cada segment: nedar, bici i córrer.

El meu secret per aconseguir-ho, fer entrenos en dejú.
Ja sé que hi ha molta controversia sobre el tema i si entrenes en dejú et falta energia per rendir a altes prestacions o altes sol·licitacions musculars, però amb les motivacions adients i companyies motivadores he aconseguit entrenar a alt nivell  amb baixos subministres de glucogen muscular, cosa que ha fet que el meu rendiment muscular d'obtenció d'energia dels greixos i la crema de greixos s'hagi incrementar.
El resultat:   4 kg en 4 setmanes i per tant ser més competitiu.
Per tant: cada cas és un món i cada cos un poblé però si vols millorar, mira de perdre algo de pes.. en el 90 % dels casos funciona!!!

Salut, felicitat i molts quilòmetres!!