Translate

dijous, 11 de setembre del 2014

Test en pujada. Pujada al Farell

foto de la última pujada amb molt bons amics i figures del triatló
Hi ha coses de mi que no paren de sorprendre'm. Des de l'any 2000 que registro els test que faig pujant al Farell. Un port de segona categoria de 8 kms i 460 m de desnivell, que he pujat més de 50 vegades, de les quals 36 tinc registrades.

He passat èpoques de tot: èpoques amb molts kms a les cames, èpoques de primesa extrema (61,5 kg), èpoques de molta més massa muscular, amb bicis lleugeres i no tant lleugeres, èpoques amb més cadència (la majoria amb poca)... però al llarg de 14 anys el què sembla que no varia son les meves pulsacions màximes estancades a uns 165 i el què hauria de decaure: la velocitat de pujada, amb els anys va disminuint... em sorprèn i és que ja en tinc 40



Cal dir que algunes de les pujades estan fetes a full gas i d'altres a ritme suau sense forçar, però a igualtat de pulsacions mitjanes es va veient la tendència de reduir el  temps o sigui de pujar més ràpid. El què més em desconcentra és el pes. M'estic demostrant que no sempre és cert que a menys pes millor escalador; hi ha molts d'altres factors que afecten en el rendiment en pujada.
Total que a seguir entrenant i a seguir millornat.. potser quan tingui 50 anys faré el KOM  :)


Mensió especial al Guillem, que ens va acompanyar en aquesta última pujada (un tram, que ell va fer 21:36) i que se'n torna a viure al seu poble després de 5 anys a Sabadell: una gran persona que arribarà molt lluny, a li'igual que en Manel i el Jordi.. tots 3 persones amb molta qualitat humana i també molt fanàtics d'aquest mon.

Us estimo molt!  :)