Translate

dilluns, 5 d’agost del 2013

Triatló de la Molina




 Sortida a  les 11 h (l'hora dels senyors), he escalfat 30 min de BTT per reconèixer els últims retocs del circuit i 10 min de swim. Em sento amb ganes, descansat, tranquil i amb ganes de mossegar, així que em poso a primera línia de foc, allà on es reparteixen totes les bufes. Els judges avisen de 1 min, i no passen ni 20 segons que "meeeeec" sortida. Surto fort de peus i braçades com el Junajo penso, cap als 200 m aixeco el cap i sorpresa!: estic a cap de cursa!! sento una mica d'ofec i agobio pel traje, però no puc fallar. Segueix.. em marxen una mica els del davant i enlloc de posar-me a peus dels que venen pel costat segueixo al meu rotllo, empentant fort. Concentrat i seguint la línia bona arribo a la T1 el 5è, ni jo m'ho crec!

Faig la T1 ràpid i fem grupet amb 2 del CN Vic que baixen com bales, especialment un. A mitja volta ens atrapa el Sebas Catllà, m'enganxo a roda i l'aguanto 1 volta i mitja, fins que arriba el Busquets i se'n van tots dos.. regulant una mica faig la meva última volta fins la T2. Em canten que vaig 5è

T2 una mica més lenta, ja no coordino tant bé i al començar a córrer m'adono que tinc les cames de fusta!! No miro enrera, però em van caçant triatletes i tal com arriben se'n van. Només pateixo perquè no siguin V1, però em sembla que no, la segona plaça està assegurada! Al final de la primera volta em prenc un gel i milloro una mica el ritme, tinc a la vista l'Albert Torres, i dos més del CN Vic que m'han passat, però no em distancien massa. Última pujada i meta, ara si que em volen les cames fent l'últim tram de pla de 600 m a 3'40".

Al final 9è de la general i 2on de V1. Més que content! i podi amb tota la canalla.. crec que és el meu millor resultat en un tri de la federació, amb gent bona com el Ruvireta, Busquets, Soley, Catllà...
Gràcies Miquel Blanchart i tot el team, realment es nota el canvi!