Translate

dilluns, 19 d’agost del 2013

Cursa de BTT de Martinet Pla de l'Aguila. 2013.


 Martinet 18/08/2013  9:00







Bona organització i recorregut espectacular on el 90 % dels kms transcorren per corriols inexplorats amb vistes aeries i molt impressionants.

Just de sortida un grupet de 10 agoserats imposen un ritme infernal, jo per variar he sortit lent i massa permisiu i em costa remuntar i atrapar el grupet. Quan els caço ja estem dins el corriol etern i de forta pendent que ens portarà quasi fins al refugi de prat d'Aguiló.
Mica en mica vaig remuntant posicions a base de canvis de  ritme i de patinades o errades dels altres que veig que no pujen massa sobrats, excepte el Pere Furné de Martinet que puja fàcil. Abans d'Estana, canvio de ritme i em quedo sol a 30 segons del Pere. Planejant i corriolejant abans de baixar cap a Martinet vaig bé, al començar a baixar ja és altre cosa, el corriol és tècnic i no el conec de res, ja portem una hora de cursa i em prenc un gel.
En un tram de baixada de Beixèc a Hostal nou, m'atrapa el tercer, el Jordi Temporal, amb el pressing i volent correr més del compte em menjo una arrel en diagonal i directe a terra a més de 35 per hora. Cop molt fort a l'espatlla, rascades a cadera i genoll, seient trencat, manillar girat i maneta del frè totalement doblegada. La fava ha estat important, doncs trigo a reaccionar. mig adolorit i atontat "reparo" la bici com puc i pujo a la bici a veure que tal.. evidentment si ja baixava fatal, doncs ara pitjor.. al final de la baixada passem de nou per Martinet prop del cotxe.. temptacions de plegar i a més m'atrapen el Siscu i l'Edu Ginestà.. al pedalar em fa molt mal la cama.
Evidentment decideixo seguir.. amunt cap a Montellà. pujo millor que els 2 amb la 29" però ja vaig pensant que a la baixada pels balcons de Montellà a Martinet patiré i se m'escaparan.. més que res perquè ells s'ho coneixen, van amb 26" i no estan adolorits com jo. i així és. Arribem junts al principi de la baixada i se'n van.


Al final 5è, content per no haver plegat, i estic convençut que si no hagués caigut hauria fet segon.. però clar les baixades també compten en aquestes curses i tot i que he millorat, encara n'he d'aprendre més!