Translate

diumenge, 28 de juliol del 2013

Triatlo de Malgrat 2013

Males sensacions a l'aigua, amb mar de fons i moltes garrotades i aglomeracions.

Massa gent de nivell per sortir tots al sprint per la platja. Garrotades i stress a l'aigua amb mar de fons que feia marejar una mica.
He sortit de la T1 amb l'Albert Torres (guanyador l'any passat) en la 18ena posició.
Pujant al corredor males sensacions i molta calor. Sofocon brutal. M'ha deixat l'Albert i aviat m'ha atrapat el Joan Carles amb el que coronem junts. Al començar a baixar no m'entrava el plat. Em marxa el JC. 
Baixem un petit grupet de 4 tots junts. Arribo a la T2 el 9è. Corrent avui realment eren 4 kms i picu. passo més penuries i em passa més gent: al final 13è de la general i 2on de V40. 
S'ha de millorar!
Gaaaass!

   
 Classificació V1                       corrent, fatal!             amb l'Albert Torres      l'Strava de Bici m'anima!