Translate

dimecres, 2 de novembre del 2011

Cronoescalada Puig de la Creu

El diumenge es va celebrar la pujada al Puig de la Creu (fins l'Alsina Balladora) a càrreg de Bike Tolrà.

Va guanyar l'Ivan Segarra amb un TEMPS estratosfèric de 10'20"

Jo no hi vaig poder anar, degut a una Bronquitis Aguda.. segurament hauria donat positiu.. doncs estic prenent cortisona, antibiòtics varis, ventolin. un drama.
Ahir em trobava millor i ja tenia apunt el nou pepino xino.. recomposat de retalls del traster, però amb un pes de 9,04 kg.
Total, que sota una fina pluja i  sense parar desde Sabadell, vaig aturar el crono a 11'36".. amb unes pulsacions mitjanes altes per mi de 152 i una màxima de 162.

Total que força content per haver assolit la meva millor marca personal.. tot i que trist perquè encara no puc córrer per la maleïda pubalgia dreta.


Evolució dels temps a la Crono per mi:

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Pep,

Lamaquina t' ha quedat perfecta...i només de retalls enmagatzemats...tens per montar un altre...hahahaha...Ens veïem...La Cobra

Anònim ha dit...

Hola Pep,

no tenies una 29er china??? o tens i utilitzes les dues.

Peret

Pep Tatché ha dit...

Ei Cobra!! he deixat el magatzem a zero!! jejej.. no queda res! Gràcies pels comentaris!
Hola Peret!! si tinc les dues!.. però la 29er china és sense suspensió davant i he trencat la direcció 2 vegades.. no va bé per competir a sac.
Ara la 29 la reservo per curses sense molta rampa, circuits rodadors i molta pista.. però ara amb aquesta 26" de 9 kg vaig com un tiro!

Anònim ha dit...

Jo tinc una 26 però la tinc que canviar i tinc un cacau mental molt gros, me deixen molt bé de preu una o nine de merida tope de gama(cuadre) molt bé de preu i per altre lloc m´estic mirant de aconseguir un cuadre 29 dels xinos.
Tu com i d´on les has aconseguides?

Salut

Pep Tatché ha dit...

Jo totes les he comprades per ebay, al millor preu possible. Mai m'han estafat per aquí. Busca per ebay internacional ebay.com
La pega es que t'ho has de muntar tu o buscar algú que t'ho faci, però surt molt més barato.

Anònim ha dit...

Brutal el pepino! Què et sembla si tu et dediques a muntar-les i jo les venc? Creem una marca?