Translate

dimarts, 15 de novembre del 2011

Seguim millorant la pujada en bici

La pujada en bici a darrera el puig de la Creu, fins l'Alzina Balladora, cada vegada se'm està fent més fàcil. Mai a la vida hauria pensat que podria arribar a pujar a aquestes velocitats. Aquest cop va ser en la sortida del diumenge, amb la companyia i ajuda també del Jordi J i de l'Enric A. Gracies Gregaris!! vem sortir tots a la vegada amb la motivació pels núvols i no massa bones sensacions però a fondu!! ja abans del portal de pedra ja vaig veure que anava fàcil, pulsacions pels núvols a 155 però sense dolor enlloc, així que segueixo a plat amb molta força i el 80 % dret sobre els pedals.
històric de temps de pujada a l'alzina balladora.
A uns 1.000 metres del coll em ve una mica de baixada, però sort dels rètols que algun voluntari ha penjat als arbres de 6,5,4,3,2,1,0.. és una molt bona referència de quan estàs acabant. En aquests moments de fluixera m'ha anat bé veure a uns ciclistes que pujaven. M'he proposat atrapar-los i amb aquesta motivació no he notat l'ofec.. total que arribo a dalt sense poder esprintar, bon senyal que ho he donat tot, i aturo el crono amb molta dificultat en 10'44" a 155 ppm de mitjana.. la més alta mai marcada. Molt content!!

Seguim la ruta fent un Sant Sebastià, on el Jordi ens ha fet una demo de com es corre a peu, jo seguint amb la bike,doncs la pubalgia empitjora enlloc de millorar, i tornada sota el diluvi universal però gaudint amb el fang per Guanta i les escoles de Castellar.. total un dia per emmarcar!

gràfic de pulsacions de la pujada. Molt constant i alt per mi

Per últim comentar que de cara al 2.012 m'estic plantejant de federar-me només de ciclisme amb el gran Equip del MonBike&Run, i així obligar-me a no córrer a peu durant una bona temporada.

4 comentaris:

quimontmany ha dit...

Pep: si l'any vinent fas només bicicleta, compta'm ja com a seguidor incondicional. Seguiré els teus resultats. Felicitats pels teus reptes sempre superats. Estic fent temps per fer l'UPF, seguiré les teves recomanacions. Ahir et vaig enviar correu.

Pep Tatché ha dit...

Gracies Quim per la teva incondicionalitat!! ja tinc ganes de compartir km amb tu!

Jordi Sabadell ha dit...

Pep, estàs fet una màquina! Els 10'44 des d'on són? Des de baix on comença el camí de terra? Ho dic perquè el pròxim cop que hi vagi faré el test... ja veus que crees escola. Ànims amb la recuperació de la pubàlgia.

Pep Tatché ha dit...

Si jordi. Just des d'on acaba l'asfalt. Sortida parada i fins al monument de l'alzina balladora. (cadena del camí cap al puig de la creu. A veure què et surt! Infla bé les rodes x pujar!