Translate

diumenge, 20 de juny del 2010

Half Balaguer!

Casum l'os pedrer!!!! Aquests del "Tu pedala.cat" son ben folls!!! Ja ja ja!! Ha estat boníssim! Quina xalada!!! Quina matxacada!! Per començar els 1.900 m de natació han decidit allargar lo uns 200 m. Ja que segurament l'aigua esta a massa calenta: 17 graus segons ells però jo crec que s'acostava molt mes als 15; quan entraves deies allò de "ost...." bé, sortim puntuals a les 15 h i en 35 minuts ens ho ventilem. Després venia lo bo : ruta turística Per cada pujada, punadeta, rampa de garatge o similar que hi ha a 50 km a la rodona de Balaguer. Jo crec que les hem fet totes!!! Pero la meva valoració, es que ha estat increïble. Quina disfrutada!! Em diuen que he arribat a boxes en la 10 ena posició. Però corrent no m'he trobat massa be. Suposo que he tensat massa amb la bici.
Per cert, hem fet el 16 per equips, no és res de l'altre dijous, però just per davant del cnterrassa!! Alberto i Jaume!! Som els millors. Jajaja!!
Resum dels parcials:
5:22:17
Natació 33:00
Bici 3:02:00
Córrer 1:46:00 (parada inclosa)

1 comentari:

JAUME TERES Y XESC TERES ha dit...

Pep ets un matxaca pota negra, llastima de cursa a peu, de totes maneres carreron.Jo millor del que pensaba després de la rustida de l'altre finde.