Translate

dilluns, 20 de juny del 2016

Triatló de Montgat 2016. Campionat de Catalunya per grups d'Edat

Arribo a Montgat 2 hores abans de la sortida, com a mi m’agrada. Tinc temps de fer 2 voltes al circuit i alguna volteta més amb bici, córrer uns 25 minuts fent alguna recta i nedar uns 20 minuts practicant entrades. Primer sortien els més joves en 2 sortides abans. Al cap de 2 sortides i 10 minuts dels primers sortíem els de 35 en amunt.  
Em col·loco bé a l’esquerre, amb el Lucas Chirico i el Jordi Garcia. 1 minut i piiiiiip.. correm cap a l’aigua i entro de cap amb els primers.. noto que de l’impacte m’ha entrat aigua al traje.. es la primera vegada.. però aviat surt i nedo com si res.. primers brocades llargues I am força i em sembla que vaig davant. Vaig veient al Jordi Garcia al meu costat i progressem junts. Al arribar a la primera boia, pas net i enfilem cap a la segona on ben bé hi ha 550 metres.. es fa llarg i em desvio no sé perquè cap a la dreta.. tota l’estona intentant caçar els peus del grup de Chirico i 2 més que marxen per davant i entre les esses que faig i que no em concentro, però no acabo d’enllaçar. Arribem a la segona boia i ja girem cap a la platja. Aquí comencem a caçar unitats de la primera sortida que destorben més que no pas res.. em distrec una mica i perdo pistonada.. el Jordi m’avança per la dreta i em marxa una mica.. per poc no em salto l’última boia i la volta per salvar-la em fa perdre 5 segons respecte el Jordi. Sortim disparats cap a les bicis.. veig que en Jordi canvia ràpid, mentre en Lucas fuig per davant.. a mi se m’enganxa el traje amb el xip i trigo 3 segons més a fer la T1. Salt damunt la bici a pedalar.. de seguida atrapem el grupet de Jordi.. espero a arribar al primer repetjó i foto el pal.. veig que segueix gairebé tothom.. però penso en la tàctica de l’Enric i no em desanimo.. segueixo tirant tota la volta, fins arribar a la segona pujada del repetjó.. li foto amb totes les forces i veig que aquest cop si que hem fet forat. Marxem amb el Xavi Solà del Vic.. els dos sols tirant molt jo ens plantem a la T2 amb un minutet respecte al Jordi Garcia. Canvio ràpid i surto darrera del Xavi corrent a 3’40 al principi i controlant les diferencies.. tinc dubtes de si aguantaré doncs veig al Jordi que ve a la caça per darrera.. em cau el ritme a 3’50”, vaig a tope de pulsacions, només em concentro en córrer el més eficient possible i en respirar bé.. cada cop el tinc més a prop, però la meta es va apropant.. al punt mig del recorregut em venen els pensaments negatius de “ai ai aiii!! Que llarg que és això i que no aguantaré”.. 
acoto el cap, em concentro en gaudir i segueixo a la meva.. ja queda menys.. penúltim gir de 180 graus a la banda sud i no veig a venir a el Jordi.. no miro més enrera i a tope fins a meta.. a l’últim gir de 180 abans de meta el veig a uns 20 “ ara ja no em caça.. apreto a fons.. em fa mal tot i vaig ofegat.. però seré el primer veterà.. tanco els 5 km de run en 18’57”
El swim 880 m a 1'17" als 100 m
Bici a 35 de mitjana i 280 w promig
Run en 18:57 a 3'52"/km


Molt content de com han sortit les coses avui. 12è de la general i 1er Veterà i Campió de Catalunya GGEE 40-44