Translate

dimarts, 14 de juny del 2016

Marxa ciclista Vallesana 2016

Bones sensacions de bon matí. Tot apunt i sortim puntuals a les 8 i 2 minuts.
Parlant amb la calma amb el Raul i enganxo un sot al final de la ganvia.  km 4 i punxo al davant:

a partir d'aqui tot ha estat una aventura trepidant. fotent dirt track a davant fins el km 19, però mantenint-me en el grup del davant. Paro a l'hidrorlèctrica a reparar. Perdem 1'35" amb l'Enric que m'ha ofert una ajuda que no te preu. Inflo a 4 bar i a sac a la caça. 15 km en mode persecució i a tope de ppm fins arribar a Matadepera on conectem, gràcies de nou a l'ajuda de l'Enric. Just quan comença el port de la mata, arribem a cua del primer grup.

Aguanto com puc fins dalt la Mata però al començar a baixar amb els 4 bars del davant anava de cul. Perdo 30" baixant que ja no recupero ni després la V. De manera que des de Monistrol fins a Navarcles altre cop persecució desquissiada. Quina sort i plaer de poder rodar al costat d'un gran com el Raul Cruz Ruiz. Just a peu de port d'estanalles enllacem.

Ja a Navarcles per un moment em poso cap de cursa. Vaig trinxat, o sigui que al primer canvi de ritme de l'Aleix i sus muchacos els hi dic adéu.
A partir d'aqui crono particular fins meta. Pujant estanalles a bon ritme, alt de voltes corono en 53 minuts, em diuen que han passat fa 3 minuts només. Em llenço baixant i planejat a tot pebre. Rodant com mai. he agafat confiança a la roda toba del davant, tot i que diria que cada cop és més fluixa però no hi penso. Vaig amb força a les cames. La gent que m'anava creuant em cantàven que em duien 2 o 3 minuts. Jo a la meva i sense defallir a tope fins la meta: Entrant el 4art a 4' dels primers crec.



MOLT CONTENT per la pallissa d'avui i de tota la setmana i de les sensacions durant tot el dia tot i les contrarietats. Complint els horaris de pas a rajatabla.. soc un maniac dels càlculs :-)

comencem a acomular dies de 120 h de recuperació .. i bones sensacions. això pinta bé. els tufo no els monto mai mes!! 🙈
Feliciatr a l'Aleix, flamant vencedor i merescut i com no a l'organització que aquest any han millorat molt i ha sortit una marxa excel·lent