Translate

dimarts, 7 de juny del 2016

Triatló de Muntanya de Balaguer. Campionat de Catalunya 2016.

Deixo el Cotxe i les bambes a Balaguer. A les 9:00 enfilo cap el pantà però m’equivoco de carretera.. el què havia de ser un enllaç de 8,5 km es converteix en 16 km d’escalfament amb rodes de tacs per asfalt.. sort d’anar amb temps als llocs!  J
Arribo al pantà de St. Llorenç, inspecciono per on pujarem i ràpid cap al box. Deixo la bici, enfundo el Zone 3 i cap a l’aigua amb l’Albert Soley. Culons que freda!!  Jo crec que 14 graus. Intento nedar mica en mica. El què costa més empre és habituar la cara. 10 minuts en remull i sortida des de dins l’aigua. Surto fort, en paral·lel amb un barbut, que em ve molt a prop, massa. M’agobio.. decideixo aixecar el peu.. miro enlaire, el deixo marxar i sense apurar massa torno arrencar mica en mica.. ens fotem algun cop amb els que venen per darrera. Arribo a la primera boia i sembla que vaig agafant ritme. Apreto fins la segona boia i em poso al davant del segon grup. Per davant han marxat 3 del vic i l’Albert Soley. Apreto en el llarg tram fins la tercera boia i crec que m’acosto els estic caçant, però no em donarà temps. Surto de l’aigua el 5è a 10 segons del primer grupet.
Transició molt curta cosa que et fa trobar amb la bici de seguida sense temps d’eixugar-te ni de treure’t ni les ulleres. No faig la T1 de la vida, però prou digne i enfilo la pujadota de BTT. Em sento cansat i em crema molt la crema escalfadora PreS.. potser m’he passat avui.
A les primeres rampes d’asfalt caço a un del Vic, i soc caçat de seguida per l’Albert Torres que va com una moto. Em deixa ràpid al entrar a la pista. Jo al meu aire, sense perdre la vida. Arribem al tram de la trialera i l’Albert va marxant mica en mica. Per davant marxen només en Soley, en Toni Manzanique, en Ramon Salvans i l’Albert Torres. Per darrera ve el Jordi Garcia. A mitja trialera m’atrapa i es posa a roda. Després ens passa en Xavi Jové que va com una moto, després ens passa el Catllà, després l’Edu.. però el Jordi sempre a roda i em va animant J Al sortir del corriol i arribar a la pista sembla que retallo un mica a l’Edu i el Catllà que van junts. Però de seguida arribem a un altre corriol i ja marxen definitivament. Acabem el tram de BTT el Jordi i jo mano a mano, fent bona feina i col·laborant, tirant una estona jo i una estona ell, sobretot baixant. Tenim un nivell molt similar.
Arribem a la T2 i jo quasi em perdo. Gràcies al Jordi de nou. El Jordi em diu que va ben torrat.. jo no dic res, però també J. Faig la T2 més ràpid que ell i surto esperitat, però als 500 m ja m’atrapa i afluixo.. o més aviat m’ensorro.. a partir d’aquí corrent a 4’15” i demanant la hora.
Sobre el km 2 m’atrapa el Roberto Fidalgo.. no puc fer res per seguir-lo ni incrementar el ritm.. vaig destrossat. Mirant enrera perquè no m’atrapi ningú entro a meta el 12è de la general i 3er V1M, i segons per equips amb el súper T-Bikes!

Content pel resultat i per l’experiència viscuda. Circuit BTT molt tècnic on m’he trobat molt poc habituat a fer BTT tècnica i molt deshirdatat de la festa d’ahir.