Translate

divendres, 2 de gener del 2015

La Nostra 2014. Sant Silvestre de Sabadell: 5.000 m

Després dels 50 de 100 m de natació del matí, a les 4 de la tarda ja estava cansat, però la idea era fer avui un entreno llarg de run amb 5 km a fons; així que escalfo bé fent 5 kms abrigat pels carrers de Sabadell i em planto a la sortida amb ganes.

Mil cares conegudes, gran ambient,

3,2,1 i sortida... molt nerviosa i moltes empentes.. s'em creua un jove de la JAS i els dos cap a terra.. jo sobre d'ell m'aixeco ràpid i seguim.. demano perdó: el veig ilès però enfadat.

Intento concentrar-me i mantenir el ritme, sense flipar-me que sinó a la pujada es paga, però avui ja veig que em costa pujar de ppm.

Passem pel km 1 a 3:17, el premi Powerades pel ràpid del Jordi Cruz a 2:45.. després pagaria una mica el sobre-esforç però que le quiten lo corrio  i els 50 i pocs quilos de Powerade  :-)

Arribo a baix a la rambla (km 2) a 3:23 i bones sensacions. Comencem a pujar i em sento bé. prou sencer. Sé que si arribo al 3 a 3:30 de mitjana, l'objectiu de fer 17:30 serà acomplert.

Arribo a l'alçada del CAP del centre, (km3) a 3:25 de mitjana. Tinc 15 segons de marge per arribar a 17:30 si faig els 2 kms a 3:30.

A l'arribar a la plaça del PiPi sento els crits de tota la família animant i atrapo al Reyes Estevez. Subidón de moral. Baixem cap al Mercat i tornem a pujar.

Veig a pocs metres al Gerard Llobregat, torno a sentir els crits dels meus fills animant. Pell de Gallina, es cames no em pesen. Quasi atrapo al Gerard, però a principis de carrer de gràcia.... oh! error!! m'he flipat.. he pujat massa fort i ara porto un colapse de quàdriceps important.. aiaiai!! que no es trenqui res... resant i patint arribo a la Granados.. el ritme ha caigut i faig el 4art km a 3:37, però la segona part del km ha estat a 4 quasi. em refaig una mica fins la marcet i patint molt, amb pulsacions per sobre de 170, mal de quadriceps infernal, passo per davant de l'esglesia de la Creu Alta i encara 50 m més.. inacabalbes.. i arribo a meta...

17:45 oficial i 17:36 del suunto. a 3:31 o 3:32 de mitjana... content si ... PERÒÒÒ..... :-)   podria haver estat millor