Translate

dimecres, 13 de juny del 2012

Campionat de Catalunya CRI

El dissabte vaig anar als campionats de Catalunya de CRI per primera vegada. Tot perfectament organitzat per la PC Cervera. Molts coneguts i molt  bon ambient Català. Jo amb moltes ganes, però al començar l'escalfament les sensacions no eren bones. Pulsacions baixes i mal de cames.. miau.. això no m'agrada. Escalfo a consciència durant una hora suant bé, estiro, em canvio i cap a la sortida.

Els primers metres bé. Baixada forta, amb prudència i em poso a 67 o 68 km/h .. vaig amb por. Arribo als plans i vinga acopla't!! hi ha alguna cosa que no rutlla.. tinc la boca molt seca.. tant que inclús no puc empassar saliva.. com pot ser si he begut 1 litre abans de sortir. Mal de cames. no em trobo còmode.. però dono ordres al cap de no pensar-hi.. va vinga que ja veig al del davant que ha sortit un minut abans... apreto i apreto, el vent ve de cua, però sembla que no el noti i als repetxons em quedo clavat. pujo pinyons i tampoc vaig.. fent un esforç donc caça al del davant. el passo i just passar-lo em quedo mort! 165 ppm i jo clavat. cames com pedres. arriba de seguida el portet o els 3 kms de pujada.. bufa quin patir. no veig a ningú davant. el plat em queda gran. vaig ofegat... "..i on coi és la mitjavolta!?!?!?..."

Finalment giro.. 17'50"... deu ser un malson!!! si segueixo així faré 36 min a meta!!

Miro de no pensar en res.. en res més que pedalar. No tinc ningú per davant.. no veig res.. i comença a bufar fort de cara. no agafo ritme.. 5 km per meta.. i com costen de passar els kms!!  2 kms meta i ara ve la pujada al túnel de Cervera... bufa!!!!  CLAVAT!!! no trec el plat però no tinc força a les cames!! posso el 23 i perquè no duc el 25 que sino el calço.. em poso dret i tinc dues fustes per cames.. torno a seure.. sembla que ja s'acaba.. miro de llençar la bici sense èxit.. i creuo la meta amb 35' clavats!!  el 19è temps final a 40 km/h de mitjana.. hauria d'estar content em diuen.. però NO.  RESULTATS.

Jaume Morales. 1er. Tot potencia. posició poc acoplada.

David Pua (3er) Mlt bona crono i posició. Per ser que pesa 60 kg tela la potencia.

Albert Bañeres. el 22è. bona cabra i bona posició

JM Borràs amb la cabra nova.(33è)

David Sánchez. (2on) tot un exemple de posició de model de cabra amb lenticular i de POTENCIA!

.Pep Tatché . En teoria la posició és bona. però es pot millorar (19è)

David Alcaraz. Bona posició i bona crono. (10è)

Fotos Cortesia de Víctor Anguera
A la tarda vòmits i diarrea.. segurament alguna cosa em rondava.. però no és excusa. em cal un preparació més específica per a fer-ho millor. L'any que ve tornaré perquè m'ha agradat (soc massoca) i ja seré M-40!! No és garantia de res perquè a M-40 hi ha autèntiques Motos també (Adolf, Carles Lara...) però jo vull ser-hi!!