Translate

dilluns, 1 de novembre del 2010

Cronoescalada.

A les 9 es donava la sortida al primer corredor.. a mi em tocava a les 9:50, així que vaig tenir temps d'escalfar bé, amb series de 30 segons, 10 en total fins a posar-me a les 155 ppm. suant bé. Em canvio i sortida. Al principi decideixo de no forçar a tope per a no petar, així que vaig reservant, sobre les 150 ppm, pujant de ritme mica en mica. El terreny està molt tou i enfangat, i la roda de davant, una ce CX de 28" es clava força i la roda va frenant pel toc amb el disc.. de manera que em mina una mica la moral. Les cames em comencen a quedar dures com de fusta i noto que no vaig amb l'agilitat que toca. Decideixo posar plat petit per a no clavar-me, però mal sintoma.. així que com puc apreto .. ja queda poc.. a les 3 últimes curves veig el que ha sortit davant meu.. penso que no dec estar tant malament.. però el crono final es para a 12:54.. el quart de la categoria M30 empatat a temps amb el tercer. però el què més em preocupa és que l'Ivan Segarra (11:08) m'ha tret 1minut i 46 segons. Segon el Carlos Hidalgo amb 11:24
 
Més info: http://chidalgob.blogspot.com/ i www.biketolra.com.

Classificacions