Què tal va un quadre de crono per les carreteres que freqüentem normalment??
Principales características del Quintana Roo Seduza 2009
- Handlebar: Alloy
- Headset: FSA Orbit IS Aero bars: Vision Clip On J-Bars Stem: Quintana Roo Saddle: Quintana Roo Seat Post: Alloy Front Derailleur: 105 Rear Derailleur: Ultegra SL Shifters: Dura Ace Chainset: FSA Omega Compact Cassette: 105 Chain: 105 Brakes: Quintana Roo Levers: Tektro RX4.1 Wheelset 700c: Alex 220 Wheelset 650c: Alex 220 - Extra Small only Tyres: Continental Ultra Race
Principales características del Quintana Roo Split 2009
- Handlebar: FSA Vero Compact Headset: FSA Orbit IS Aero bars: Stem: Quintana Roo Saddle: Quintana Roo Seat Post: FSA Front Derailleur: 105 Rear Derailleur: Ultegra SL Shifters: 105 Chainsets: FSA Energy Cassette: 105 Chain: 105 Brakes: Quintana Roo Levers: 105 Wheelset 700c: ALX 220 Tyres: Continental Ultra Race
Què tal van aquestes llantes de perfil?? què tal és la geometria crono per baixar i plegar??
Quants dubtes!
3 comentaris:
Hola Pep
Mi opinion es que la de crono, esta diseñada para contrareloj y en terreno cuanto mas llano mejor y pocas curbas, solo funciona en terreno con pocas subidas y pocas bajadas y sin demasiadas curbas,lo contrario a lo que nosotros tenemos, por eso solo la usan en las cronos planas, los profesionales en cuanto hay un pequeño puerto, muchos cambian a bici normal con acople de crono.
hola pep, jo opino k thauris de kedar amb a la de trialonts. el pk no el sé ben bé però això k la de tiatlons. deu!
ei pep!kins maldecaps que tens.
com diu l´edu,les cabres son per cronos o per ironmans molt planers.
Per fer sortides normals lo seu es una de carretera normal,i si vols li poses l´acople.
la gran diferencia amb la cabre es que pedales molt mes endavant i amb una posicio molt mes forçada,que per pla es genial,pero per pujades et puc assegurar k no.
ara et toca meditar.....
Publica un comentari a l'entrada