Translate

dissabte, 20 de març del 2010

Pedalant Amb en Xavi Tondo

Després de la espectacular etapa gunyada pel Xavi a la Paris- Niça, tots els ciclistes virtuals feiem comentaris sobre les lecturres del seu powertap durant l'escapda fins la meta. Joa avui he fet una etapa per comparar però totalment plana i durant 37 minuts intentant mantenir els 400 w. He fet un gràfic per a comparar: Les conclusions: Xavi ppm promig = 157 Pep ppm promig = 159 Xavi potencia promig = 385 w Pep Potencia promig = 400 w Però tranquils! no em considero millor que aquestes màquines eh!! ni molt menys.. primer cal dir que jo només havia fet 40 minuts de rodar suau per escalfar, mentre que el Xavi ja duia més de 4 hores de ports i atacs. Després s'ha de tenir en compte que jo només he padalat.. prou feina tenia a veure la pantalla.. no havia ni de conduir la bici. i l'altre gran diferència és que jo duia 2 dies de descans i avui estic fet mistos i ells ho fan cada dia seguit fins a una setmana o tres!! A part, el meu medidor de vats marca un 10 o un 20 % de més segons les comparatives amb PowerTap!! NO ES ORO TODO LO QUE RELUCE!!