Translate

diumenge, 21 de febrer del 2010

Pujada a l’Obac

Diumenge dia 21. A les 10 del matí bona fresca i molt bon ambient i participació entorn de la Nickys de Terrassa. Tot tranquil fins al km 3 o 4 que han començat els atacs.

Per part meva, mare meva quin patir: a 2 km de la serra llarga ha saltat l'Enric Aguilar.. començant a pujar la serra ens duia 500 m. i salta el Jordi Soler amb el mingote i mil amateurs o juvenils més.. jo patint i fent la goma. Atrapem a l'enric just al pm, al final de la recta i ataca altre junior.. jo trinxat. El enric em diu: "treu el plat animal" encara no l'havia tret. ha estat fer això i venir-me un mal de lactats als quàdriceps i veure com marxaven tots... al final pujàvem fins a la rotonda de sobre Vacarisses.. se m'ha entravessat del tot. l'enric ha fet 4art M-30 i jo 5 è o 6è.. ja no ho sé. duia un globus que no veia ni la carretera.. darrera meu ha entrat l'Oscar, cobra McAffee i el Sergi Mingote.

Ha guanyat un junior del Sant Boi-Linde i el gran Jordi Soler ha fet segon, quin súper classe aquest paio! (ahir va guanyar a Montmeló i a la tarda va fer 5è en una altre cursa, i avui estava encostipat, segons ell)