Translate

dijous, 9 d’abril del 2009

Terra de Remences

El repte està servit. Ja estic inscrit per la terra de Remences del proper 10 de maig.
Ara estic pensant que potser aquest any la meva forma no és la més adient per afrontar una marxa de 175 km, doncs dels 2.000 km que porto a les cames més de 1.500 han estat al rodillo i de forma explosiva.. bé, molt EXPLOSIVA.
No sabia massa com afrontar les 4 stmanes que resten fins la prova, per això us demano consell.
Què em proposarieu: seguir amb l'intensitat, fer més ports.. sortides llargues i dures.. fer curses, fer alguna marxa abans.. el problema és que queda molt poc tems!
Gracies

2 comentaris:

Miquel Gubianas ha dit...

remences? fàcil:
surts davant si pots, sino avances posicions a capsacosta. arribant a abadesses has pillat un grup, i a ripoll aquest grup segurament és el gran pilot. puges canes a bloc i entrant a Olot tot s'ajunta, has d'anar amb compte que els de la curta es barregen i no deixen avançar. trenques cap a Bracons i si no has forçat massa és allà on es fa el tall definitiu. baixada a tomba oberta que si no no empalmes i fins a manlleu en rup de 20 tios. la pujada final cap a cantonigros és com algo agònica, ja que la penya es va despenjant, és el moment on si estàs maduret fots el pet definitiu, però tot i això dura poc, l'arribada és després de baixar un port, no fas mai massa Km sol i sempre et porten en volandes, són 180km que no ho semblen, la gràcia és saber-se colocar i donar els relleus justos per crear ambient i ritme al grup on et poses.
bracons no és la clau, la clau és la entrada a bracons.

XAVI NOVELL ha dit...

Pep avançs de capsacosta fas un xiulet i tots els maasais estaran allà per disfrutar de la Marxa .... tu Fàcil home, sempre som els mateixos que fins a les escabatxines de Bracons la fem petar per allà devant .... aquest any però ... jo em sembla que ho tindré fotut però espero disfrutar-la com sempre.

jo faria una mica més de fons que no casca gaire.
SALUT.