Translate

divendres, 10 d’abril del 2009

Doncs a fer km!

Doncs seguint les bones recomanacions dels meus amics bloggers, a fer FONDU s'ha dit... Ahir van ser 5 hores llargues amb 3.000 metres de pujada acumulats (130 km) i avui tot i que estava reventat de la pallissa d'ahir i que les nenes han volgut "juerga" tota la nit, han caigut 3,5 hores sota la pluja i la neu.. quin fred, mare meva! Què creieu que passa si no recuperes bé d'un dia per l'altre i segueixes fent fondu?? és creatiu o destructiu a nivell físic? Jo començo a tenir els meus dubtes de què sigui positiu, estic fet papilla.

1 comentari:

XAVI NOVELL ha dit...

els meus mítics 400 tranferasas van ser el resultasnt del poc descans en els ùltims 2 anys., 43.000 km a un ritme maasai.
... però tu pots fotre els kms. que vulguis encara et queda ...

el millor pel cos son 3 dies de fons suaus i després uns dies d'assimilació que de ben segur el cos t'ho agrairà.

FOT-LI FAVA ...