Translate

dilluns, 29 de juny del 2015

Triatlo Sprint de Montgat. Campionat de Catalunya per a grups d'edat.

Diumenge 28 de Juny.

Em sento adormit de bon matí. Esmorzo 2 torrades amb mel i un cafè.
Surto a les 7 de casa i a les 7:30 ja estic pedalant pel circuit de bici de Montgat, en concret faig 3 vegades la pujada dura.. no sigui cas que no me l'aprengui de memòria  ;-)
Parada tècnica al BOX.. ja se sap.. amb els nèrvis un tendeix a alleugerir el cos.
Cua per entrar de deixar la bici. Ho disposo tot. Memoritzo el lloc on he deixat la bici i cap a l'aigua. Avui sense neoprè. Escalfo 20 minuts.. tinc sensacions rares, però estic relaxat.. el fet de nedar més sovint al mar ultimament, fa que em senti confiat. Surten les categories més joves i a les 8:50 ens toca als de 34 anys en amunt.
Surto per un lateral de l'arc de sortida i em llenço en tercera fila al mar.. de seguida m'obro molt a l'esquerra per evitar cops i els evito, però també faig uns metres de més que es paguen.
de seguida agafo ritme i em poso a dins el pilot arribant a la primera boia amb la sensació d'haver perdut una mica de pistonada per la volta extra, però amb ganes i res d'agobio. quatre cops per a fer el gir i enfilem cap al sud, cap a la segona boia, aquí poso el turbo i remunto bastant a peus de un que va amb neoprè (més de 50 anys) i ràpid arribem a la tercera i última boia.. em sento més cansat i cau el ritme, però arribo a la T1 amb menys de 1 minut respecte al cap de cursa (el Modesto crec)
Canvio ràpid i surto al circuit de bici amb l'Amand, el Julio Cardo i de seguida veig que el grup del Modesto ens porta 30" que trigo una volta retallar.. només tiro jo. Al caçar al grup capdavanter, faig algun pal i veig que tots més o menys aguanten, així que decideixo reservar fins a la última volta tal i com he planificat. arribant a l'ultima pujada al mur em situo bé, respiro fons i entro a la curva abans ja el primer i guanyo uns metres que vaig consolidant pujant amb el 56 de plat i 19 de pinyó, fins dalt. Arribo sol i planejo fins la baixada que faig a sac també. de manera que arribo a la T1 com a primer veterà.
T2 ràpida també i surto amb el Julio Cardo corrent a 3:30. .de seguida es queda i veig al primer gir que porto al Modesto a 10" i a l'Amand a 15".  em concentro en córrer bé, vaig petat, però em dono missatges de que no passa res que ja falta poc que la segona volta m'anirà millor, que ells van pitjor, que jo vaig davant.. miro al pulsòmetre i vaig passadíssim.. per sobre de 170 que per mi és molt.. van passant el metres i el Modesto retalla però molt a poc a poc.. no em caçarà.. ultima pujada, últim gir, em giro timidament..  no el veig en les immediateses, però tampoc el busco més enllà.. apreto, apreto i ja vieg meta i ningú ve per darrera!!!  si!! faré primer V1 i primer del meu grup d'edat.. ni m'ho crec! campió de Catalunya!!

tenint en compte les últimes setmanes que he passat a la feina i amb el cop contra l'arbre de fa 15 dies és una victòria incrïble per mi.

Molt Content, cap a casa amb la medalla i el mallot que m'acrediten!
Primer de Veterans 1 i 19è de la general absoluta:

Content també perquè vaig millorar els temps per volta del circuit de bici: