Translate

dilluns, 8 de juny del 2015

Rodes de perfil. Ruedas de Perfil. Profile Wheels

Com m'agraden les rodes de perfil 80.. feia dies que no pedalava amb aquesta bici amb aquestes rodes i he de dir que m'encanta.. no només per rodar, també per pujar i per baixar. Em donen molta rigidesa i molta estabilitat, que em genera seguretat, i l'increment de pes i de inèrcia que provoquen per un tiu com jo de 1'85 i 75 kg no és tan penalitzador.
Les sensacions m'agraden molt més que les rodes de perfil 40.. potser també perquè no son tan bones ni tan rígides i perquè porto uns tubulars Specialized de goma molt tova. que no m'han convençut mai.. trobo que s'enganxen molt a l'asfalt rodant.


Els tubulars Continental Sprinter que porto a les rodes de perfil 80, per mi son la millor relació qualitat preu, oferint molt bona resistència a la rodadura, molts kms de durada i preu molt ajustat.

I sobre els plats megaovalats de Doval, he de dir que ara que vaig amb més cadència gràcies a l'Aleix, potser no calen tant. crec que li trec mé rendiment quan anva atrancat, tot i tobar-me estrany ara cada cop que pedalo amb ells, sobretot els primers 10 kms de plat gran de 56, no els tocaré.

Ja tinc la bici apunt per la Vallesana de diumenge que ve a Sabadell. Vaig estar dubtant per un moment d'anar amb la cabra, però passo de penalitzar a les pujades, perquè després tothom se m'endolli a roda en els plans.. o sigui que aniré amb la KUOTA KOM xinorri!  ;-)

foto just després de menjar-me l'arbre

Espero estar recuperat de la caiguda de diumenge passat.. la pajara que vaig agafar, també em fa estar confiat, ja que a mi no sé perquè, però en contra dels consells dels grans experts, agafar pàjares em fa assolir després punts de forma brutals.