Translate

dilluns, 27 d’octubre del 2014

Ciclocròs de les Franqueses.

Parc de Milpins. 1,5 km2. Té molt mèrit per la gent del Segú fer un circuit de 3 kms en un espai tant petit, però alguna pega havia de tenir per mi, i és la infinitat de corbes.

Escalfant em sento cansat i amb una patositat extrema a les corbes. Amb ganes faig unes 5 voltes al circuit saludant a tot quisqui.

sortim puntuals a les 9:30. No surto malament del tot, però a la primera rampa ens enganxem uns quants..
ens situem a la primera volta el 8 o el 9 amb el meu cosí que em va bufant l'orella. no traço bé... gens bé i en una corba ràpida amb herba mullada marxada de darrera al obrir gas i pel terra.. apa aquí!!!
cop fort al genol i les manetes de frè girades.. a cops de ma les poso bé, però em queda frenat del darrera.. a mida de frenar es va situant però queda tot molt tensat i fa que només tocar la maneta ja bloqueja... em va atrapant gent i em situo el 15 o 16... amb el Tió, Doninga, el Biela.. i d'altres que es van sumant a la festa.




Noto que a les rectes tinc molt més gas que els rivals i marxo ràpid, però a les corbes em cacen.
M'enganxo amb un arbre per no anar centrat, i en un doblat saltant un tronc em salta la cadena del monoplat... total que sense massa esma arribo a meta el 13è de M40..
Després per acabar 5 kms de run per estirar cames. 
La setmana que ve, més i millor.. espero..