Translate

dimecres, 15 d’octubre del 2014

VO2 max

Analitzant dades del meu magnific Suunto Ambit 2 i de la genial aplicació del Movescount, m'adono que el moment dolç de forma que he aconseguit a l'agost l'ha captat aquest dispositiu.

No sé exactament quin mètode fa servir per estimar el VO2 max, que es el volum màxim d'oxigen que l'organisme pot absorvir, transportar y metabolitzar per a generar un treball, però és cert que sense tocar el pes en les configuracions del meu suunto, el bitxo ha detectat que el meu VO2 max ha augmentat.

En concret he passat de un VO2 max de 59 al desembre del 2013  a un valor de 69 ml/kg/min. Encara lluny dels 90 del Kilian, però més que satisfet i per sobre de l'espectativa que m'havia marcat al gener


intentarem que no baixi molt la corva.. ja que no hi ha secret.. si no s'entrena tant els valors de VO2 max baixen...  tot i que hi ha gent que diu que és molt genètic.. jo estic convençut que treballant això millora!!!