Translate

dimarts, 13 de març del 2012

Canvi de postura



Voltes al BMC 3 x (3'z5 + 3'z3)   "increasing VO2max"

destacar les 3 voltes ràpides al BMC, descansant 3 min entre elles 
  • 2'44"    (148 pulsacions)
  • 2'43"    (149 pulsacions)
  • 2'42"    (150 pulsacions)
a 42 km/h de mitjana durant 6 km amb 60 m de desnivell positiu.. i 60 de negatiu clar  ;-)

Millor que l'última vegada de 2'53" de fast lap.

Aprofitant també per ajustar la postura a la cabra.. imitant al mestre, al gran.. Swiss Air!! Fabian Cancellara. salvant les distànciaes eh! però encara he de baixar més els braços, tot el tronc i adelantar el cos (seient a la punta del sillin).

Les linees vermella, verda i blanca son de igual distància a sobre meu que a sobre en Cancellara.


La aerodinàmica és un factor decisisu per guanyar segons o consumir menys potencia!!

2 comentaris:

Albert ha dit...

Hola Pep!! Sóc l'stronger que vaig estar parlant amb tu a Sabadell (Dissabte) i que en vas donar records per l'Amat. Tens un blog molt guapo, didàctic i interessant! M'ha sorprès gratament els coneixements sobre la preparació física que tens. Ho has anat adquirint per experiència o ets un matemàtic de l'esport?jejeje Estic segur si m'aplico molts dels coneixements caminaria molt més!jejeje Bueno, salutacions Pepstrong!jeje ;-)

Anònim ha dit...

Molt bona la comparativa amb el Fabian. Jo no sé com ho fan per posar-se així i a sobre pedalar. Arriba a molestar-te la panxa i tot, la deu tirar cap endins!!