Translate

diumenge, 10 d’octubre del 2010

3 hores de rodillo

Mentre em tragava les tres categories de motos y el GP de F1, he pogut fer 3 hores de rodillo, deixant 3 l de suar pel terra. Bones sensacions després d'escalfar durant més d'una hora i deprés 40 min a tope a més del 90%.

Aquesta és la cara que em queda després d'un esforç considerable dins la sala de tortura.

Tot el patiment crec que servirà per a guanyar la crono de 10 milles de la lliga internacional i per a guanyar, espero, la LEVE BTT

Bones sensacions durant les 3 hores, tot i que una mica cansat del 50 km de BTT d'ahir recoenixent el terreny del duatló de Castellar.i també difícil al final, on crec que la desihidratació començava a fer mal.. formiguieg a les mans i petit mareig i molt agobio de pedalar.
Per cert, ahir, vaig instalar una font d'osmosi, con mis manitas, o sigui que ja no tinc excusa per anar ben hidratat. He notat que això de veure aigua tant filtrada i purificada, fa anar més sobint al WC. Esperem que serveixi per eliminar més toixnes i lactacts acumulats al cos i recuperar millor.. doncs ja toca.

2 comentaris:

Lluis Ciclista ha dit...

lo teu és greu ja ja ja .... jo he agafat la bici de cx i a pedalar sota la pluja ben fresquet

Sergi Sierra ha dit...

Estàs de frenopàtic !!! Quan he volgut fer 1h30 he sigut incapaç. I a més, les vas fer de matinada o durant les repeticions? No, no m'ho diguis...