Translate

diumenge, 17 d’octubre del 2010

Marxa d'OR.

.
Doncs fatal.. odisea ..

sortim puntuals a les 8:32, he escalfat mitja hora, fa fred, d'entrada ataca l'Ivan Segarra, apreto i l'atrapo, amb tot el pilot a darrera.. ja d'entrada al camí noto que no vaig. molt mal de cames i vaig molt inflat de darrera fent bots per tot arreu, em passa el Alvaro.. després el Carles Valls, desprès el Marc Serrat, després el Pepe.. i jo que no vaig.. les pulsacions baixíssimes.. 150 de màx.
resum del material fos avui.

Baixant cap a gallifa, just quan començo a escalfar, punxo a davant.. 7 km fent equilibris i perdent latex per tot el massis de Sant Llorenç (terrorista ecològic!) i al final atraco a dos cilistes diumengers que anàven a fer la buti i els hi demano les dos manxes.. una no va, l'altre si però al treure-la perdo tot l'aire per la vàlvula que estava mal muntada.. després es para el Sergi de Bigues, em deixa la seva manxa, torno a inflar.. ja tinc agulletes al braç, al treure la manxa, em salta la vàlvula tubeless.. ah! era la maleïda vàlvula! estava mal muntada i poc collada, al final torno a inflar, però amb 1,5 kg de pressió em llenço cap a la vall de la font del plàtan.. derrapant de davant a cada curva. Crec que he posat peu, genoll, colze a terra en 4 ocasions.. quin patir. De cara amunt vaig bé, però a les baixades fatal i en els graons de pedra ni ho vulgueu saber.
les cames mal. xapa i pintura
Sembla que la roda torna a perdre aire, però vaig adelantant ciclistes. Atrapo de nou al Sergi, al Francesc Torralba.. però a la última pujada la cadena tota soleta ha caigut a terra.. pufff.. sense més.. sense canvis bruscos.. increïble.. total que cadena a la butxaca, bici a l'espatlla i a córrer.. mentre puja, vaig bé, atrapant inclús algun ciclista, però als plan i avall fatal... atrapo a l'enric, que també ha partit la cadena.. ja és casualitat també.. ell té tronxacadena i enganxe.. pero ni paro.. vaig encès i molt emprenyat... al final arribo a meta amb 2:56:50 just abans de l'Enric.. trinxat.
El pulsómetre diu que he fet un 132 ppm promig i 158 ppmax = 4,8 d'esforç 214 EPOC.. molt poquet. Resum : avui jo no anava i la bici menys.

no sé si amb un 29er nova aniria millor...

3 comentaris:

Aleix ha dit...

Un altre dia sera,no et precupis,tens molts dies per referte,i segur k aixi sera!!!
Anims!!!

mitx ha dit...

Escolta, jo tb he fet la marxa, però a un altre ritme.
Ahir, buscant info de la Marxa, vaig anar a parar a la teva pàgina.
Una pregunta: com és que tens aquest link d'en Quim??
Jo era company seu de sortides. De fet, aquesta foto li vaig fer jo, pujant cap el Mauberme...

Pep Tatché ha dit...

Gràcies Aleix, la veritat és que s'agraeix el comentari positiu d'un super classe com tu. Tens raó, però pica...

Mitx, el Quim és el germà de l'Enric, un dels meus millors amics de veritat. Amb el Quimo haviem passat molt bons moments a la muntanya i a Sant Quirze.. una gran pèrdua.. tan de bó el seu record perduri sempre! Gràcies i felicitats per la foto (és boníssima i el Mauberme em té el cor robat) i també per la marxa!