Translate

dilluns, 10 d’agost del 2009

BTT Llívia. Gran Prix de l'Avenir.

Després de 40 lítres de pluja casi ininterrumpuda, Sant Pere ha tancat l'aixeta durant un parell d'hores per a poder disputar la cursa. Circuit de 10 km, molt ben marcat i força tècnic, amb 340 m de desnivell de pujada i una baixada tècnica per corriols força drets. Us podeu imaginar com anàven els camins de fang i d'aigua. Bassalts de més de mitja roda. Sortida en el camp de blat segat i molta pressió dels joves francesos.. quina xispa porten i com arrenquen aquests miñons. De principi bones sensacions i em coloco el 7è, amb l'Enric Aguilar aprop. El Jordi Ruiz li ha costat arrancar i remuntar, però al cap de 10 minuts ja el tenia allà donant guerra. Avui no l'he pogut seguir, tot i que he anat uns minuts a roda seva, m'ha anat marxant.. i rien a faire... la primera baixada ho he fet tan malament com he pogut. Tenia les ulleres plenes de fang i les cames gelades de l'aigua.. total que anava rígid com un pal i sense veure dos a dalt d'un burro. Al primer pas per meta el grup del Jordi i 2 més em porten uns 40 segons, però insalvables ja. Decideixo treure'm les ulleres i vaig molt millor. Apreto durant la pujada i noto mal de cames.. com saturat d'acid làctic. Miro el pulsòmetre i només vaig a 148... no pujo de ppm!! Total que m'he quedat en 9ena posició.. perdent un minut per volta respecte al grup del davant i mantenint distància amb els del darrera. Al final petita recompensa, doncs he fet 3er de la categoria màster. Podi amb l'Eloi Gispert, Jordi Ruiz i jo. Quin honor! Seguirem preparant pel ciclocròs.. doncs he de millorar molt encara si vull estar allà al davant.