Translate

diumenge, 16 de desembre del 2007

09/12/2.007 CICLOCRÒS DE SANT BOI.


Matí de vent a Sant Boi de Llobregat. Mal escalfat, a les 12 sortida i ja vaig el 10é. No hi ha manera de sortir bé. Mal de cames només començar i em sento amb poca força i ofegat. El Josep Franco també ha sortit malament. Durant la primera volta vaig veient als meus ribals: en Miki, en Gubi, en David, a l'Alzina. La cosa es va estirant i jo no vaig. Em costa agafar ritme i a les pujades a peu em cremen les cames. Passo al Gubi a la 3era volta, però els de davant em van marxant. He perdut de vista ja a en Miki. Per darrera ve el Carlos Lara i em passa en el terraplè a pe com una moto.. no el puc seguir ni per casualitat. Ell amb la bici a l'espatlla i jo tibant com un burro amb la bici per terra. Al final 7è, amb la sensació de no haver donat el 100% entre d'altres perquè no sabia que era la última volta.