Translate

dimecres, 28 d’octubre del 2015

Triatló Sprint de Gavà. 2015

Escalfant bé corrent apeu 30 ' i nedant 20' .
meduses al segment run, però nedar protegit de les corrents i el vent pel pilot de nedadors m'ajuda. el fet de no tenir agobio també em fa sentir bé.. el tema valeriana funciona :-)
Surto de l'aigua el 3er o 4art, darrera de l'Aaron. m'atrapa de seguida el Lucas i en Boldú.. m¡esperona per caçar a l'Aaron.. quan ho faig, estic cansat ja.. a pals fins la T1. Baixo primer de la bici.. però les cames ja pesen.. de seguida l'Aaron i en Lucas marxen.. en Boldú arriba al km1 i em passa.. ja vaig 4art.. no puc accelerar més corrent.. poc a poc agafo ritme,. veig a l'Enric Boldú, però no puc retallar.. el Lucas va primer a 30 o 40 " però no hi ha cullons.. al final 4art de la general i 1er V1




3 comentaris:

usuario 123 ha dit...

Pep, Triatlo de Gava?

usuario 123 ha dit...

Pep, Triatlo de Gava?

Pep Tatché ha dit...

ups!! gràcies Daniel! ja no sé ni on soc :-)