Translate

dissabte, 5 de maig del 2012

Duatló de Muntanya de Llers

Gran organització al més pur estil Diversport i circuit molt divertit a la vegada que humit. Hme sortit en BTT i ja d'entrada he posat la directe a veure què tal. De seguida ens hem escapat amb el Sergi Boix del Bicis Esteve. A la primera zona tècnica de corriol ja he vist que s'escapava. A les rectes i rampes enfangades recuperava, però a les baixades o trams difícils no hi havia color.

M'he notat bé de cames, gaudint i alt de pulsacions, però sense patir. Suant bé, però una mica esporuguit a les baixades.. i amb falta de tècnica. També cal dir que els pneumàtics que duia, totalment de sec no ajudaven gens.. he estat 2 cops apunt de besar el terra.
A la T1 el Sergi m'havia pres uns 50 segons. Canvio ràpid i agafo ritme de seguida. Al km 2 el tenia encara a 1 minut, cosa que em feia tenir esperances. però al arribar al fang les Newton MV2 m'he quedat enganxat.. jajajaj.. ja sé que és una bogeria anar amb aquest calçat a una cursa de muntanya, però a falta de entreno de run, he pensat que amb la tècnica ho podríem suplir.. però no.. total que a meta m'ha tret un minut i pico més.
Al final segon, però molt satisfet. M'he tret l'espina!!

Gràcies al Miguel Angel Saez pel seu recolzament.
Classificacions:

Més fotos:

preparatius



sortida!!!



entra pedal!!


arribant a la T1. segon



sortida de la T1 . amb les MV2: sabates voladoress d'asfalt!!



Meta. 2on.