Translate

diumenge, 24 de juliol del 2011

Campionat del Vallès improvitzat.

Anar amb gent com l'Enric Aguilar, el Putxi, o TOTes les Motos, és sinònim de exprimida a fons, encara que falti el Marc Calpés (t'hem trobat a faltar).

Sorida a les 8 i Míster Pedrero que s'escapa amb en Marcos i la Cobra. Primers kms a fons amb el Putxi i jo intentant caçar als escapats sense èxit. Ningú col·labora fent cas de les instruccions d'equip. Pujada al Dalmau (Perro) a bon ritme. Noto bones sensacions a les cames, però fa vent de cara i jo sol no puc caçar a les dos llebres del davant que van a mort. Cacem a Sant Llorenç i sense treba enfilem els carros. Aquí, em trobo fatal.. mig marejat de l'apretada anterior, la cobra ens colla a tots i jo vaig de tort.. sense poder agafar aire ataca en Ramon Medina.. l'altre que tampoc és manco, el Pepe respon i també l'Ivan  i en Costa i l'Isidro.. TOTS!! és al·lucinant el bé que s'els hi dona a tot el personal de les motos aquest tipus d'atac. Amb el Jordi "regulem" ,q ue vol dir "puja com puguis" i a relleus ens llencem a tomba oberta cap a Monistrol i retallant sobre el grup, però no enllacem.. per sort a baix el poble s'aixeca el peu i enllacem. Sense respirar arriben les primeres rampes cap a Calders i aquí en Marcos ataca, totalment recuperat de la pubalgia, després en Lluís Costa, després la Cobra.. tots!! pa morirse!.. seguint a roda de l'Isidro arribo a dalt a Calders en 4a o 5ena posició.. no sé perquè però ho tinc tot en una nevulosa i no sé perquè.. jajaja.. FUNDIDOR!! crec que ha arribat primer a dalt en Marcos o l'Isidro o tots dos junts..

Ens despedim i el Putxi, l'Agular i jo anem cap a Estenalles. Ens trobem als Beltranes que també tornen per allà.. o sigui que guerra de nou.. atacs ja sortint de Navarcles. em trobo bé i dono la cara. Rampes de la Tatjera a sac.. he de donar el callo que jugo a casa! em ve un primer baixón abans de Talamanca em passen 3 beltranes i l'Enric.. em refaig una mica i començo a trapar 1 Beltran a Talamanca aquesta colla para, però nosaltres no! sobretot jo que vaig encès i seguiexoa a150 ppm enfilant cap a dalt el coll.. aquí sorprenenment per mi m'han caçat el Jordi i l'Enric, que regulant m'han caçat.. segum junts i jo patint ja una mica fins al trencall de Mura, on el Jordi decideix que s'ha acabat el bròqul, agafa uns metres que ja no hem pogut salvar.. al final hem aturat el crono a 51 min i el Jordi m'ha tret gairebé un minut.
Parem a la font de l'Olla que raja de forma espectacular i ben rehidratat amb força cap a casa.. em trobo bé rodant per pla i avall.
Transisció ràpida i a córrer.. al principi pesat, però un cop desplegada la musculatura de córrer a peu puc mantenir un ritme de 4 min al km.. que després de 4 hores de canya no està malament.
Tanco el diumenge amb 5:10:32 d'esforç 109,9 km  de bici 6 de córrer apeu i 11 km de BTT per anar pillant el punt.  129 ppm mitjana i 170 ppmax i 240 d'EPOC. Cap als triatlons de Muntanya!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

És al.lucinant que després del pallissot anéssis a córrer i en BTT, jo vaig anar a passejar en bici amb els nens,...per desentumir,....Déu n'hi do quina tralla ahir. Per cert, van ser 30" escassos, no un minut.

issola ha dit...

Si és que no us puc deixar sols. Vaja manera de liar-la un diumenge qualsevol. El Putxi que deu anar calent com una teia després de Plateau de Beille i el Tatché que ja té en ment coses de muntanya. Vaja tela. Que arribin les vacances a veure si em deixeu jubilar tranquil.

Anònim ha dit...

Pep,

T' esperem dema, que anirem com motos fins a Moia. I no et preocupis que a les maldites motos, i ha molt ex-amaterur i pros que se les saben totes.

La Cobra,