Translate

dissabte, 1 de maig del 2010

Series

Discutint sobre la millor forma de preparar la Terra de Remences de diumenge que ve amb el meu mànager i assesor personal, m'aconsellava les series a 95 - 100 % de entre 1 i 3 minuts. El "fondo ja el tens Pep!" em deia. El què et falta és acostumar el cos al ritme de carrera durant els dos primers ports sobretot.. donc bé això he fet avui i ahir. Amb dos sessions de 2 hores sobre rodet he alternat 10 minuts al 70 % am trams de 1 a 3 min al 95% - 100 %. Al final han estat quasi 5 hores d'entreno amb 2 dies per fer més de 160 km de rodillo i perdre més de 2 litres d'aigua per sessió. En general bones sensacions en les 2 sessions amb molta calor ja dins a casa a 30 ºC, però com em va a mi els entrenos amb sofoco.. tinc la musculatura dissenyada per treballar per sobre els 25 ºC i a partir de les 2 hores d'esforç. Road to Remences........ Road to the VCF LEAD