Translate

diumenge, 4 d’octubre del 2009

Primer!!!!!

Primer a la marxa d'or disputada avui a Sant Llorenç!

Més content no puc estar. Tot ha sortit rodó. Abans de tot donar gràcies al meu mànager personal, l'Enric Aguilar. Quin luxe tenir algú que et cuida, et ve a buscar, et dona consells de concentració, d'entreno, confiança, et fa anar endavant, et llença en carrera.. bé no tinc paraules. Gracies Enric!

A les 8:30 ens presentem a la línea de sortida 252 ciclistes amb ganes de guerra. Els primers quilòmetres el ritme ha estat brutal. Els joves de la localitat, en Carles Vallès i el Torri ens han deleitat amb uns canvis de ritme als repetxons.. terribles. He patit per mantenir-me al davant. Sort que l'Enric m'havia dit que em forcés per mantenir-me al davant durant la primera hora.. després tot serà més fàcil!

Durant la primera hora hem aguantat uns 6 o 7 al capdavant. Després a la trialera de Talamanca ja hem quedat només 4. El primer a caure ha estat en Carles Vallès, amb un ocellot dels bons. Després ha cedit en Ribi, dels Bisontes, i per últim semblava que aconseguiria deixar a en Torri, tot i que jugava a casa i tenia tot el suport.. ha fet amago de quedar-se, però ha recuperat. Ens ho jugàvem tot a la última trialera tècnica. Jo al davant donant la cara sempre i m'he fotut de cap a 1 km de meta saltant per davant en un graó in salvable.. no tinc res al cap de saltar per allà , però anava a totes. Malgrat la caiguda, em recupero i segueixo a davant, amb en Torri bufant-me el clatell. El últims metres he tapat el forats, i he de donar gràcies a la cavallerositat den Josep Manel Torralba (Torri), perquè no ha provat res lleig.

Seguiré explicant.. que ara tinc compromisos familiars.. però si no ho explico rebento!!

3 comentaris:

Lluis Ciclista ha dit...

Estas hecho un fiera!!! preparate que en noviembre empezamos...

Edu Gomez ha dit...

Enhorabuena Pep!!!! ,me alegro mucho.

Saludos

JAUME TERES Y XESC TERES ha dit...

felicitats Pep , el mon es un mocador , el Joan manel , es molt amic nostre i es el nostre fisio , a part de ser un tros de pa.

Jaume