Translate

diumenge, 11 de gener del 2009

Resum

Avui s'ha acabat la temporada de CX de Catalunya. La foto recull moltes de les característiques del circuit, almenys per mi, ja que no he pogut pujar ni una sola rampa pedalant. Felicitar els organitzadors de Sallent. S'ha de reconeixer la quantitat de feina que han fet. Felicitats Fa-Sol i felicitats Emili. El circuit era duríssim i molt divertit. Doncgràcies a Déu, com deia el Jose de Lleida, perquè no m'he fet mal. (A cada baixada Recordava que fa 7 mesos em vaig trencar els DOS braços).
Al final he assolit el meu objectiu de 100 punts al campionat de Catalunya i un podi.. una mica justet, doncs a les últimes curses el rendiment no ha estat com desitjava. Molta potència al rodillo, però lent a les curses. M'hauria agradat fer algun altre podi, però no ha pogut ser.
He d'estar molt content del rendiment, i aquest any ha estat molt bo en quan a coneixaments. He conegut a molta gent nova sumat als ja coneguts.. a tots ho dono gràcies i ara vaig a fer un petit resum agraïment: (per ordre que se m'apareixen al cap)
Xavi Costa: el meu ídol i cosí. El paio mes humà que conec i amb grans dots de ilusió i sacrifici.
Luís de Angulo: El mestre del CX. Quina voluntat! s'ha recuperat en 2 mesos a base de ganes i voluntat.
Toni Pacios: un altre mestre.. recordo sempre les seves lliçons de CX magistrals.
Sandra Santanyes: la seva dona.. que també m'ha ensenyat molt!
Miki Bort: el Campió de Catalunya merescut. El tiu amb qualitats i voluntat. S'ho ha treballat molt i al final ha sortit: Felicitats Campió!
Xavi Benito: el tècnic! quina destresa sobre la bici, quina valentia i quina habilitat! Em pensava que era un tiu de caràcter dur abans de parlar-hi, i és ben agradable.
Jordi Ruiz: Malgrat que el primer contacte a l'agost va ser amb mal gust de boca.. em va fotre a l'esprint de la cursa de Llívia, però aquesta temporada hem fet les paus. Quin súper-classe estas fet Jordi.
Miquel Gubianes: què més puc dir d'en Gubi, el més salao del grup. Quins comentaris més cómics i quina visió de la jugada! El seu blog no té desperdici!
Jordi Tió: un home dur de pelar. Tot resistència! Espectacular el bon rotllo que comporta tota la carabana de Vic am Cava inclòs cada dia!
Xavi Alsina: el geyperman amb més fortalesa de la colla. M'encanta com es tira a la piscina.
Josep Franco: tot patiment! sempre de menys a més. Impossible de deixar de roda.. a no ser que cometí una errada ;)
Sergi Mingote: un alpinista reciclat amb gran voluntat i resistència física.
Carlos Lara: el súper Classe del màster 30.
David Sanchez: l'altre del Esteve que li surt la classe per les orelles. El rei de la constancia.
Josep Astals: el més gran aficionat que conec. Gràcies els seus consells i ànims he anat sempre bé.
Andreu Franch: un gran ex-ciclista també sense mandra per venir a animar i fotre'm 4 crits encara que hagués de fer el viatge 2 vegades.
A la família: sobretot a les meves 3 princeses que m'han animat més com més enrera he quedat a la cursa. Elles encantades si no m'he d'esperar als podis! i un record al meu pare.. el que m'ha inculcat aquestes dots de competitivitat i sacrifici.
Amat Artigas: ens hem animat mutuament encara que més via internet que en persona. T'hem anyorat Amat.
Robert Mayoral: el seu blog és font de ganes per a entrenar i superar-se.
Aleix Chuecos: el mestre de la tècnica. Tota la que no tinc jo, la té ell!
Enric Aguilar: el meu padrí de ciclisme. L'home més optimista del món i amb un despilfarro de generositat que m'afalaga. Mai ningú m'havia donat tants consells en tant poc temps.. i útils eh!
Javi Bravo: gregari de luxe en algunes ocasions.
Bernat Costa: l'acróbata del CX. El que té més habilitat de Catalunya sobre la de CX.
Ernest Mañanes: el més aficionat i amb més il·lusió. un autèntic masenas del CX català. I valorar el suport i les fotos de la seva senyora! gràcies família.
Xavi Novell: un massai soporter incondicional i amb forta passió......
i molts més que em deixo. Seguiré informant.

4 comentaris:

Lluis Ciclista ha dit...

Esta semana no tenemos reportaje fotográfico. La fotógrafa se quedo cerca del fuego vigilando las botifarres, vamos que paso olímpicamente de meterse en el barrizal. Una vez acabada mi carrera corriendo para casa que tenia comida familiar... haber si pescamos fotos por ahí

www.ciclismodesdelleida.com ha dit...

enhorabuena por la temporada de ciclo cross.
Un saludo.

Anònim ha dit...

Moltes gràcies pel comentari Pep. Penso que primer s'ha de ser bona persona, i llavors esportista, i tu les superes de llarg aquestes dues característiques. També vull felicitar a tots els companys que em compartit circuit aquest any, en Gubianes, Miki, Alsina, Tió, Franco, Sergi Vila, Mingote, Cabello, Ernesto, sou uns cracks!...i més que m'hen deixo. I en especial al Xavi Benito i Oscar Alvarez, que l'un per l'altre, em fet que ens ho passesim de conya dintre i fora de la carrera, uns superclasse pajareros!. Ha estat un honor. Senyors, salut i km!!

Ernesto ha dit...

Ha sigut un plaer pedalar amb tots vosaltres... bueno, si més no d'intentar-ho :-)))
Molts ens veurem d'aquí a 10 mesos, o menys!