Translate

dilluns, 30 de novembre del 2015

Duatló del Solsonés

El Duatló d’avui consistia en 6 km de córrer, 25 de BTT i 3,5 més de córrer al final.
Sortida com els llops a “tot lu què dona”  els primers 300 m vaig a primera fila. Sento les cames elèctriques i que el cos no em pesa. Al entrar a la pista de baixada sento por de caure i afluixo el ritme.. noto que la respiració comença a disparar-se i m’ofego... el mal de cames “normal” i pilot automàtic fins a les primeres pujades on em comença a atrapar gent per darrera que pugen més fort. Vaig veient al Sergi Escriu a davant, que segur serà l’home a batre. Arribem a una baixada per corriol estret on trobo a faltar bambes.. vaig amb les innov-8 trailroc fetes mistos i sense sola i perdo estabilitat i baixo lent per aquí. Arribem a un tram d’asfalt per tornar a pujar ràpidament per fang ara. Aquí els no-tacs de les bambes em fan anar de cul. Per sort ja portem 5 km això s’acaba. Baixada molt forta on afluixo per por a fallada muscular fins que el pendent suavitza i decideixo llençar-me. Corba forta, asfalt i cap al box.
Perdo una mica de temps a la T1 per no trobar la bici, el sol em cega la vista.. catxis!!  Surto disparat, salto sobre la bici i a pedalar fort.
Als primers km plans anem situant-nos fins arribar a la pujada forta on el canvi em fa el ruc i em pesen les cames i tot ja. M’atrapa l’Eduard Rodellas i atrapem al Ramsés i al Balsells. Fem grupeta que pel pla ens va molt bé fins arribar a la pujadeta trencada on perdo el grup.. després amb el Ramsés ens perdem en una cruïlla i ens atrapa el Xavier Padró i el Sergi Escriu, que eren els veterans a batre.. merda.. però no em poso nerviós.. queden 5 km de pla que a pals despengem al Padrós.

Arribem a la T2 i canvio molt ràpid sortint primer... però cames de fusta i molt ofegat de pit.. l’encostipat d’aquests dies surt ara.. m’atrapa de seguida el Sergi Escriu que ha soritit a tope per caçar-me i bufa fort.. sembla que es para al meu ritme o que li ve una rampa?.. però no mica en mica es recupera i fuig.. despés m’atrapa en Xavi Padrós, i també em deixa.. a dalt la puja en Ramsés que bufa com un esperitat.. a la baixada el deixo però..


Arribo a meta 18è de la general i 7è V1M.. cada cop hi ha més nivell de veterans  :-(
El més destacable i que m'alegra el dia és que el nostre Jordi, el Jordi Bonet ha guanyat la prova.. primer absolut!!  i tot l'equip, gràcies als bons papers del Soley i l'Agustí Roc, hem quedat segons per darrera dels Medina!

Fotos by el Gran Carles Sanchez, Ramsés i Susana Sanchez Gallery