Translate

dilluns, 5 de novembre del 2012

Ciclocròs de Sant Joan Despí. 4/11/2012

Vaig disfrutar com un nen. ja no m'en recordava del què era això del ciclocròs... l’ambient... mil cares conegudes.. vaig xerrar amb tanta gent que quasi ni escalfo...bé si! destacar unes voltes d'escalfament d'honor darrera del meu amic Arnau Cucurull.. quina traça el nano!!

Vaig sortir fatal.. en la meva línea habitual, però és que a 30 s del pito el Parreño (àrbitre) em fa renyar perquè m'havia colat a primera línea. entre una cosa i l'altre vaig sortir despistat i amb el plat petit. No m'entrava el gran.. i era una recta de 500 m d'asfalt... total que entro a la primera corba a mil pulsacions i del mig del pilot. El circuit no tenia corbes no!, tot ell era una corba enllaçada. no paraves de girar i de pujar i baixar marges tota l'estona. 
Em vaig anar trobant be de força.. tot i que de tècnica un zero.. cada 30 segons cometia una errada.. a més havia plogut bastant i estava tou tou.. és un lloc molt argilós i amb molta herba.. els 4 del davant(Alsina, Perejoan, i Xavi Martí i Asensio) van marxar de seguida.. venen tots del btt i estan fortíssims.. ens vem quedar un pilot de 5 o 6 entre ells, el meu cosí Xavi (quin plaer rodar amb ell qiue està fortíssim enguany!), el Pirata, un del Segú... i ens vem anar putejant.. jo sobretot..em vaig guanyar un parell de crits del Pirata: "conyo Tatchéeee!!!" "quita de emedio" no em va matar de miracle... jajajajaa.. i el Xavi Costa es tronxava.
El fet és que em notava amb més gas que ells.. però no podia desempallegar-me’n.. els passava als trams fàcils i jo mateix m’entrebancava o no m'entrava la cala i em tornaven a passar... cap a la tercera volta (uns 20 min de cursa) la gent ja anava més madura i vaig aconseguir marxar... una mica.. vaig atrapar al de Segú, però una caiguda de cadena per burro em va fer perdre'l de nou..

..content per tot plegat i esperançat. perquè la volta que vaig fer sol concentrat i sense errades vaig fer 6'28".. similar als temps dels deldavant.. i no he entrenat gens específic el cros.. si entreno una mica la sortida i la tècnica podria estar més endavant. jajaja la droga de sempre..

la bici va com un tiro!! un míssil.. i les rodes zipp xines son una passada pel cros... realment es millora molt... el problema és que no podré anar a massa curses més..


Més Fotos:
"surten com llops!!!"

vinga va tiu!!! surto sempre fatal  :(








aquesta és la actitud! 2ona volta

aquesta és la actitud! 3era volta sol ja!


















https://plus.google.com/photos/108517840828729046825/albums#photos/108517840828729046825/albums/5807252281585088145

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.485382551483702.108895.182118691810091&type=1

2 comentaris:

Carles Lara ha dit...

Quina enveja que em feu!!!!! Disfruta-ho crack!!!

Pep Tatché ha dit...

Carles!! t'anyorem!! Torna aviat!!