Translate

dijous, 29 de juliol del 2010

CESC!!

.
Ahir em van fer un comentari al blog sobre l'article Competir = Motivación que crec que es mereix tot un post!!

En Cesc va dir:
Hola Pep!
Estic molt d'acord amb el que dius.
Sobretot amb el fet de canviar de disciplina alguna temporada; però no és gens fàcil. Vols fer coses noves però costa deixar allò que més 'domines' o et desenvolupes més més. En el meu cas, sóc un nedador dolentot, un cicliste d'allò més normal i un corredor mediocre, però en triatló em defenso. Algunes temporades començo centrant-me en una de les 3 disciplines però quan comença la competició torno al triatló.
Va, aconsella'm de cara a la propera temporada...

Doncs Cesc jo et proposaria que de cara a l'any que ve que et dediquis al DUATLÓ de MUNTANYA. Com tu dius, el què més et justeja és la natació, donc si la eliminem, estaràs més endavant en les classificacions, i tu com que ets "el FRESTEG!", doncs han de ser duatlons de muntanya clar!!
Jo et proposaria que corris tot el circuit del duatlons de TERRA ENDINS. Aquest any son 9 proves, repartides en 5 mesos, o sigui que hi ha temps per descansar i no saturar-se de competició, i son totes a prop de casa teva, per a no desgastar-se massa en els desplaçaments. Les inscripcions son assequibles, i l'ambient és molt sa.

A veure què et sembla, però jo mantindria la natació per allò d'estirar bé el cos i anar fent sessions aeróbiques. i de cara al març, podràs fer algun duatló de la Federació molt ben preparat. Després pares una mica de córrer i bici, i fas un macrocilce de natació, amb un curset de perfeccionament, i apliques la màxima de l'Ivan Raña, que diu que si guanyes 2 kg de pes millores un 2 % els temps nedant, i de cara al maig del 2011, estaràs imparable pels triatlons!!

Una abraçada Frésteg!!

1 comentari:

Cesc ha dit...

Hola Pep! Primer de tot gràcies pel post i segon perdona per no contestar abans. El fet és que l'hi he donat moltes voltes però al final no t'he fet cas... bé, almenys no del tot.

Primer de tot vull deixar la llarga distància durant aquesta temporada i centrar-me en coses una mica més explosives que em requereixin més entrenament de força.

Començaré centrant-me amb el triatló d'hivern format clàssic; Ansó, Reinosa, Lourdes, St.Pierre(?) i Rasos de Peguera (si, si, ho has entès bé, als Rasos!) mentre em preparo per intentar marca a una marató (Sevilla o Barna).

No dubto fer algún duatló de btt però no com a objectiu.

El meu nivell d'skating és molt bàsic o sigui que tinc molta feina a fer aqust hivern!

Cuida't company!