Translate

dilluns, 24 de novembre del 2008

Lleida CX.

Circuit espectacular el que ens han preparat avui al matí al parc Gardeny. Quines pujades.. i quines baixades. Tot per entre pins i terreny tovet, això si sempre amunt i avall. El terreny pla avui estava tot junt en forma de camp de grava que feia por: 4 corbes de 180 º per tastar la rugositat del terreny!! No em queixo, però en general era mot Bttero. (i si m'equivoco em corregiu!) La cursa màster 30 protagonitzada pel Miki i a darrera jo m’he barallat amb els súpers Llobet: Xavi Benito i Jordi Ruiz. Al final i per un problema meu, els hi he cedit la segona i tercera plaça.. pobrets són bons nanos! (quina ràbia!!!!)
De Ciclocrós Lleida
Aquí teniu en Xavi Costa i molt més si feu click. Sembla que no pateixi, però si. Algú sap com serà Vinaròs?: Si: http://www.ciclocrosscatala.com/ S'està muntant una expedició a Vinarós per passar la nit de dissabte allà: mira als comentaris:

20 comentaris:

Willy ha dit...

Ei Pep, ni idea del Circuit de Vinarós ni d'on estarà ubicat!!!
Però proposso, per la gent que ja pujem el dissabte per no tenir que matinar tant diumenge, organitzar un sopar en una Pizzeria o Restaurant de Vinarós tots els corredors M-30, i d'altres categories que es vulguin apuntar, que m'en dieu??? o be ens apuntem aqui o em podeu enviar un mail a:
guillemcalzon@hotmail.com

Moltes gràcies i penseu que el diumenge ja tindrem temps de treuren's els ulls, però dissabte a liar-la!!!

SERGI MINGOTE ha dit...

eM SEMBLA UNA IDEA COLLONUDA. eN jORDI I JO POTSER TAMBÉ PUJEM EL DISSABTE. QUI ESTIGUI INTERESAT QUE PRENGUI NOTA:
HOTEL TERUEL (46€ LA DOBLE AMB ESMORÇAR - 964 400 424)

NODSALTRES HI ANIREM.

UNA ABRAÇADA!

Willy ha dit...

Ok Sergi ara ho comentaré amb la "jefa", en aquesta s'apunta ja que em possat com excusa de passar el cap de setmana fora, jejejeje.
Tema Sopar, donem plaç per inscriure´s fins divendres mig matí, així ja ho tanquem, que us sembla?

xavier ha dit...

Hola a tots,hi ha una oferta que es diu clubfins,amb telf.902364050,que tenen un hotel de 4 estrellas per 35 euros per persona en habitacio doble,pensio completa,sopar dissabte,dormir,esmorzar i dinar,crec que esta molt be,es paga a recepcio el dia de entrada,ah!!pels que van sols la habitacio individual son 52,50 euros,es millor portar parella,jejeje,si hi ha algun dubta digueu alguna cosa.

XAVI NOVELL ha dit...

Collons si al final m'hi trobareu i tot algun dia ... tinc ganes de venir!!! salut a dojo i a tope que vas molt bé.

Ernesto ha dit...

Aquí n'hi ha 2 més (com a mínim) que s'apunten al sopar!!

Pep Tatché ha dit...

Vinga VA!! som-hi tots! això serà un festival!!

Anònim ha dit...

eo, que funciona aixo?...

Anònim ha dit...

Doncs aixó ja funciona...Pep moltes gracies per les fotos del "LLORON" de Badalona.
No podré anar a Vinarós, os desitgo molta sort i molta força a tots companys.
(no em treieu molts punts d´avantatge que sino després em costrá més la remontada.
Ens veiem a Santa Coloma de Farners.

Pep Tatché ha dit...

Gràcies a vosaltres!!!

Mireu els nous horaris de màster 30 a http://www.ciclocrosscatala.com/

sembla que haurem de matinar..

Ernesto ha dit...

A veure si demà us puc donar més informació de Vinaròs. La cosa está calenteta.

Willy ha dit...

Doncs de moment ja en som 7 per sopar no? si no hi ha cap baixa!!!
Ernesto (2)
Pep (1)
Sergi (2)
Willy (2)

vinga a veure si la anem ampliant la llisteta!!

Ernesto ha dit...

Hola, acabo de parlar amb l'Abascal (és de la comissió de ciclocross, qui monta les arribades de Massi) i m'ha dit que ell, el Sergio (el company), el Parreño y el Bernat del Pino tenen pagat el sopar a l'hotel on hi passaran la nit (Hotel Roca), just al costat del circuit. M'ha dit que si volem pregunta si podem sopar la gent "de fora".

uè us sembla, si es pot, de sopar tots allà?

Willy ha dit...

Por mi si Ernes, haber que dicen los demás!!!

Willy ha dit...

dejo mi mvl, y si quereis que nos juntemos me lo comunicais, Ernes si hay alguna novedad para ir a cenar al Hotel me lo comunicas por sms, que a partir de las 13hr, estaré ya desconectado de INTERNET!!!!

Willy ha dit...

mvl--> 679.933.755, perdón!!! jejejjeje

Ernesto ha dit...

en un momento os digo algo.
he comentado que seríamos 7 'bloggeros'

Ernesto ha dit...

m'acaban de dir
que no hi ha problema en anar-hi a
sopar allà, mentres avisem
del nombre de persones que hi anem.
ens apuntem?

Willy ha dit...

ernes de momento di que seremos 4 o si lo prefieres buscamos algo más intimo para los 4 que igual las mujeres con tanto hombre y CX, acaban de nosotros hasta el gorro. Te llamo mañana a lo largo del día y decidimos. Un abrazo, me piro ya o sea que no tendré internet

Miquel Gubianas ha dit...

ei tios, en willy em va dir això del sopar, però jo faré nit a Reus i vindré el mateix diumenge.
collons que d'hora correm, no podré ni prendre notes de copilot!

sort i fins diumenge!