Translate

diumenge, 25 de juliol del 2010

3er Absolut. Triatló de Malgrat

Bon ambient i récord de participació en aquesta edició del triatló de muntanya de Malgrat.
Sortida des de la sorra de la platja a les 9:15.
Buff!! 400 triatletes corrent per la platja com gallines sense cap.. n'hi ha, de molt lleugerets que volen per sobre la sorra, però al arribar a l'aigua, després de passar per l'embut de l'arc de sortida, fan tap.. de manera que els primers metres a l'aigua són agònics... cops i passades per sobre.. intento anar per l'esquerre de tot per apartar-me de la multitud i després de un parell d'empentes començo a nedar concentrat.. bones sensacions, però els primers noto que marxen.. diria que enguany la natació realment eren 500 m.. que a vegades ens feien una mica de rebaixes.. o que la falta d'entreno a l'aigua es nota.. surto de l'aigua el 8è. Faig la transició volant i surto de box 5è (la veterania és un grau). però a les primeres pedalades.. merda!! vaig PUNXAT!!! les cobertes Bontrager XR0 perden o algún graciós m'ha desinflat la roda.. dec anar a 1,5 kg de pressió.. merda.. merda.. què faig?? paro a inflar? però si no porto manxa!! només un pot de spray - mousse!! doncs vinga.. "ajo y agua" i a pedalar fort!! Pel passeig marítim caço al ciclista davant meu.. anem junts i al a arribar a les primeres rampes ens agrupem 4 triatletes. Cacem ràpidament al nedador de Calella que ha nedat amb un minut menys que tots... Ja soc cap de cursa!
Al final de la pujada forta el Triatleta del CN Mataró trenca la cadena, amb un clack que arriba al cor!! algú crida: "has roto la cadena tio!"... apa que ens hem aturat els altres.. he pensat amb l'Andy Schleck i el Contador.. si nosaltres ni parem.. què coi han de parar ells!! jo no he ni mirat enrere.. ho sento

bé.. la roda per pujar va aguantant.. corono segon, però al començar a baixar!! ah amic!! la roda del darrera com un flam.. noto les pedres amb la llanta.. ai la mare!! vaig frenant.. m'atrapa un paio.. però el dec haver posat nerviós, doncs ha estat caçar-me i caure a terra.. em sembla que no s'ha fet res. Al km 10 aprox. m'ha caçat el Joan Carles Castellà. Baixant em deixa.. baixes bé paio! però la meva roda em fa patir molt..

Rodant pels plans amb la roda tova, toveta, arribo al box a 15 s del Joan Carles. Ens diuen que anem segon i tercer i que el primer ens treu un minut.

Al sortir del box em noto bé.. alt de ppm, però amb bon ritme. Tinc a en Joan Carles a tiro. L'atrapo just abans del km 2, abans de fer mitja volta. Al girar, m'ha començat a pesar tot i les ppm per les boires. Estem apunt de caçar el cap de cursa, però no aconsegueixo deixar al JC. Arribem a 600 m de meta tots 3 junts. Salto el mur de pedra, però vaig gas a fondo i no puc canviar ni un bri de ritme. Veig com el JC i el nano de 20 anys es disputen l’esprint.. al final la joventut s'ha imposat a la no tant joventut. Bravo Joan Carles! quina classe!!
Al final doncs tercer absolut a 10 segons i primer de la categoria màster 30.

Només em queda felicitar a la organització, i en especial a en Jofre, que és el motor d’aquest triatló tant ferm i al Joan Carles, que tot i que ahir es va pol·lir 150 km amb bici, avui estava tant fresc!! De gran vull ser com tu!! Jajajaj!!

Destacar també el bon paper fet pel Ruben Gaillart, que ha fet segon de la seva categoria, millorant molt l’actuació de l’any passat, i també en Fernando del club que ha entrat a pocs segons d’en Ruben.


Sembla que estigui abonat a aquesta posició. L'any passat ja vaig fer 3er.










Podis d'en Ruben, 2on,  Joan Carles 1er M40, i el vol dels organitzadors fent fotos que espero publicar

4 comentaris:

Lluis Ciclista ha dit...

moltes felicitats crack !!!

Anònim ha dit...

Moltes felicitats Pep!!! A veure si alguna setmana et deixes veure amb les Maldites Motos.

La Cobra Mc Afee,

Joan Carles Castellà ha dit...

ha faltat ben poc perquè la joventut es rendís davant la veterania ;-)...gran cursa Pep!!! llàstima dels problemes amb la roda.

Ara he vist que t'havies plantejat fer-la amb la CX...jo també ho havia pensat, si no fos per la ràpida baixada plena de pedres...

JC

Cesc ha dit...

Moltes felicitats Pep! Estàs imparable!