Translate

dilluns, 30 de maig del 2011

Resultados deportivos logrados.

No hi ha cosa que em toqui més la pera que posin en entredit la meva honestedat.. que m'acusin en públic i per escrit de què he fet trampes, després de una matxacada brutal.. ja sé que és només la opinió de una persona, però m'emprenya, i lluny de desanimar-me o ensorrar-me jo em sobreposo i agafo encara més motivació i ganes per millorar el meus resultats REALS del PASSAT... Prepareu-vos TOTS, perquè en el FUTUR la meva lluita serà ecara més forta.. penso ARRASAR amb TOT el què pugui!!  que tremolin les criatures!! Seguiré fent rodet indoor clar.. però si puc fer més curses reals, doncs encara millor!

Algunes Classificacions dels últims 5 anys:

Marxa Ciclista Terres de l'Aigua 2006. (148km 3.100 m ascens) 3er Classifcat:
Cavalls del Vent 2.007. 2on classificat.

Duatló de Castellar del Vallès: 2on Classificat:

Ciclocròs de Horta 2007. Copa Catalunya. 3er Classificat 
Xavier Alsina / Josep Franco/ Pep Tatché


Ciclocròs de Sant Boi 2008. Copa Catalunya.   3er Classificat:
Miquel Bort / Gustavo Dacosta / Pep Tatché

Duatló Sant Vicenç 2.008. 3er Classificat:
Amand Redondo /   Marc Trias  /   Pep Tatché
Triatló de Malgrat 2.009


Triatló de Malgrat 2.010
(aquestes són les que tenia a mà... falten les del triatló de Sant Vicenç, la del duatló de Castellar, la del Trofeig de l'Avenir.. etc..  però en vull més i més importants: seguirem fent cole!)

3 comentaris:

Jordi Quintana ha dit...

Amb aquest historial, no hi ha dubte de la teva honestedat!....... Ànims Pep, que cap paraula trenqui la teva filosofia. Ets gran tio!!!!

Cesc ha dit...

Ets el meu ídol, xavalet!

Fran ha dit...

No sé què fas perdent el temps donant cap mena d'explicacions. Com bé dius, la gent que et coneix, ja sap qui ets.
I bocamolls, per desgràcia, hi ha i hi haurà sempre.

Llàstima que poques vegades els trobem a sobre de la bici o corrent al nostre costat...

Apreta que la QH la tenim ja a sobre!!!