Translate

dilluns, 22 de novembre del 2010

Duatlo de Castellar. La crònica.

Sortida neutralitzada fins a la rotonda de Sant Menat.. el Poli anava més lent que "el Caballo del Malo" cosa que ha fet que anèssim tots ben apilats. Ja d'entrada al camí de Cadafalch, l'Ivan fa un pal i jo a roda.. ens n'anem una mica del grup fins a les primeres ràmpes. Al portal de pedra miro el pulsòmetre i marca 95 %.. anem malament!! així que afluixo.. ja em van atrapant els del darrera.. em passa el Marc Serrat, amb una agilitat desmoralitzadora, el Sergio del Bike Tolrà, l'Àlvaro, el Pepe, un del Reus ploms... fem un grupet amb aquesta colla, mentre marxen per davant l'Ivan i el Marc.
De baixada cap a Sant Sebastià deixo al grup i arribo a Sant Sebastià el 4art. Marxen per davant l'Ivan, el Marc, el Sergio. Al començar a córrer noto fluixera.. em sento pesat i mal de flato o panxa.. ja m'atrapa el 5è.. li segueixo el ritme de baixada.. bon ritme i no trenco res aquest any!! per sort!! (l'any passat just aquí vaig partir el quàdriceps) al començar el corriol de pujada em deixa el 5é, i el 6é i el 7è.. un festival.. tothom que m'atrapava em deixava.... el Jonathan Valladares, també m'ha passat ben fort.. m'ofereix menjar.. i penso.. buf.. si estic apunt de treure!!" de baixada del pic del vent m'atrapa un mestre amb barba blanca que jo crec que de ser master 50 quasi.. "aquest l'he de seguir per cullons!" i tots dos.. ell marcant i jo xupant i patint arribem a caçar l'Ivan que anàva passejant pel bosc mirant les flors. Transisió ràpida i surto de la T2 el 9è. La baixada atrapo el Sergio de nou i em deixa en els primers corriols tècnics.. com sempre ho he fet fatal.. estava molt relliscós i vaig amb el pneumàtic massa gastat. No em passa ningú i començo baixar cap a Guanta a muerte. M'atrapa el Xavi Bosch que està fent de llebre a l'Ivan. Junts fins a Can Vinyals i allà els perdo.. de baixada m'he notat bé.. inclís més sobrat que l'Ivan que crec que anàva massa amb el ganxo del Xavi. Ja torno a veure al Sergio que va petat, el Valladares es perd.. paso al Sergio, paso a un del frescuore i ja veig al quart allà al davant.. al final no ha pogut ser. i 5è de la general. i 3er màster 30.
La T1. foto d'arxiu. a falta de les noves
Primer en Marc Serrat, segón el del Reus Ploms que corria a peu com un avió i tercer l'Ivan!

A la tarda m'he trobat fatal amb febre, molta diarrea i mal de tot el cos. dormo 15 hores seguides delirant. Avui ja estic millor..

Us passo el parte que li he fet arribar al meu maestro:

Sufriendo de lo lindo. 156 ppmedias(93%) y 169 max. Me he notado débil en la subida en bici(6pos)pesado ahogado y con mucho dolor de piernas subida corriendo. Luego bajada y llano mejor(2 horas de carrera)(9pos corriendo) y la ultima bici con rampas en los dos gemelos. Al final el 5 de la general de 170 y 3ero Master30. Ahora estoy vomitando y con 38,5 defiebre!!señal que lo di TODO!!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Pep,

No te he visto pasar en la llegada al Puig de la Creu, pero si en la transición de correr a pie->btt, te he visto muy tocado, pero un quinto en la general está muy bien, y podium en master 30. Viendote en ese momento no lo hubiese jurado.

Un saludo,

Pep Tatché ha dit...

Gracies Oscar!!! Al Puig anava just darrera el Pepe; ja he sentit els vostres crits!!!
A la Transicio 2 anava realment petat. Acabava de fer un sobresfoç per deixar al Ivan Segarra. I a sobre amb febre!! Ara estic al llif a 39,5!!!

issola ha dit...

Ostres Pep, vaja tela, les meves cròniques i resultats són de pa sucat amb oli amb aquests ritmes i sobretot amb aquest esforç que denoten les teves paraules. Ja m' ha anat posant al dia el Jordi del que ets capaç en les competicions. Segueix així, aquí valen totes les maneres d' entendre això. A veure si ens trobem algun dia que decideixis afluixar una mica. Ja m'explicaràs algún secret per arribar als 35'en deu mil. Quan l' atacaràs, a l'abril a Bombers '11? o a St Antoni el gener? Jo espero estar a tope pel 31/12.

Pep Tatché ha dit...

Hola Isma!!

gràcies pel comentari!!
no n'hi ha per tant i tu no vagis de modest.. que Déu ni do amb les marques que estàs fent!! ara mateix no et podria seguir pas corrent.. jo el 35 l'atacaré a Bombers '11. espero comptar amb la teva companyia.. i segurament per aquelles dates ja portaràs els deures fets ;)

Què tal et va l'afinament.. a les últimes fotos t'he vist més prim.. pot ser? segur vaja.. la pregunta és quants quilos t'has tret ja?? i si amb aquesta dieta estàs perdent ganes d'entrenar? força? o notes que has baixat ppm?

Jo estic amb un dilema.. si m'aprimo per sota els 71kg corro més ràpid i pedalo i nedo més lent (perdo potencia).. aquest any he de trobar el punt d'equilibri.. tinc un entrenador nou que m'està revolucionant.. ja t'explicaré..