Translate

dissabte, 28 de maig del 2011

Coll de Pal x 2 + Santuari de Falgars

.
...que no Enric (i d'altres indesitjables) que aquesta no és del dissabte 28 de maig.. aquesta és de l'abril.. és que al final hauré de donar explicacions fins hi tot per anar a c...

El Coll de Pal és dur, però m'encanta. El millor test de cara a les marxes dures que puguin venir.

La primera pujada l'he fet a Fons sortint de Guardiola, rodant 15 min suau i començant el port amb ritme. Els primers 10 minuts m'ha costat molt agafar ritme..

1:13:18 a 151 ppm de mitjana. 2 minuts més que el récord però he començat tranquil. (no sempre es pot guanyar PEP!)

De baixada he pensat que: "què millor que fer una altre pujada que anar a la Creueta.." perquè fer km de pla, si el què vull és PUJAR. Doncs vinga, fins a Bagà i mitja volta.. la segona pujada m'ha caçat un ruixat brutal amb pedra i tot.. però jo serio que serio i cap amunt:  al final he aturat el rellotge amb: 1:24:30 i 137 ppm. M'he notat el càstig de la primera pujada, però bé!

Per acabar d'arrodonir baixo fins al final de l'asfalt i torno a pujar fort (series!!)
De baixada cap a Guardiola més aigua i em recupero així que em decideixo a pujar fins a Sant Julià i després fins a Falgars per rematar una sortideta de 5 hores llargues i 3.200 metres de desnivell positiu!!  ole!

Road to Quebranta!


Coll de Pal x 2 amb sèries a la segona! i després Sant Julià i Falgars. es pot veure en el gràfic que la velocitat d'ascens a cada pujada va baixant (la recta de pujada cada cop és menys tiesa!)