Translate

diumenge, 1 de maig del 2011

Marathon de los Monegros

Impresionante:

Impresionante el ambiente

Impresionante los más de 3.000 participantes

Impresionante el Equipazo BKOOL

Impresionante el Recorrido de 119 km

Impresionante el Nivel

Impresionante las sensaciones que he tenido des del principio hasta el FINAL!! pudiendo aguantuar la rueda de dos ELITES como Ruben Ruzafa y Iñaki Lejarreta hasta el FINAL! y entrando en meta 9 minutos más tarde que el primero. Lástima que he perdido el pelotón en el muro de las lamentaciones, pero nos hemos enganchado a rueda de Iñaki y Rubén.. eramos unos 17 al principio.. y poco a poco hemos ido limando el grupo hasta quedarme solo hasta el final con los dos "Bichos"!  anda que no he sufrido ni nada! pero la foto de meta valdrá todo el dinero del mundo, cuando la tenga, entrando al ensamble con los dos!
Luego más fotos y detalles.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Estàs fet una màquina!!! Amb el Ruzafa i el Lejarreta!! quina passada, però la gran pregunta és qui són els que anaven davant ?? Està clar que això és més carretera que BTT. FELICITATS !!!!

issola ha dit...

No si ja deia jo que als Monegros l'havies de liar i de quina manera. Sens dubte tot un crack, enhorabona. Avui el Putxi m'ha liquidat a la pujada al Rat Penat. I tu pujant allà amb un 21. Si és que no us atraparé mai.

Pep Tatché ha dit...

Jordi!! el segon és l'Oriol Colomé del Bicis Esteve.. ha corregut molts anys en carretera amb el Saunier Duval i el Azysa.. va ser el culpable de marcar un ritme infernal a la pujada al port i de què em despengés. la majoria son carreteros amateurs.. o ex amateurs. Però cal saber anar en BTT doncs hi ha trams tècnics de pedra, sorra, reguerots i baixades desllisants..

Pep Tatché ha dit...

Isma!! no sé si la vaig liar jo.. o em vaig liar per seguir els monstres.. però ja intuies les ganes que duia! llàstima que avui m'he perdut l'escalada al Ratpenat. Tot no pot ser! córrer a 3:30 el 10.000 i pedalar a 400 w és dificilíssim de mantenir

Mikel ha dit...

Eres un máquina !!! Un verdadero placer conocerte y compartir esa magnífica fideua con vosotros. Seguro repetiremos. UN APLAUSO PARA EL COCINERO !!!