Translate

dilluns, 28 de setembre del 2009

Fi de setmana de Dol

Xavi!

Et tindrem sempre present. Per estar més a prop teu, aquest cap de setmana no hi ha hagut carretera. És la única manera que se m'acudeix de fer boicot als cotxes amb igualtat de condicions. Em sembla que no hi tenim res a pelar: si no volem rebre ens haurem d'apartar d'ells.

Tan sols 5 hores de rodillo i 4 de BTT... he intentat patir una mica al teu costat, sempre present. Tal i com tu em deies: els hi he fotut canya a tots els de la virtual, que aprenguin com les gastem els catalans.

Que tots els que ens quedem aquí apliquem bé la multitud de coses bones que ens has ensenyat

2 comentaris:

Edu Gomez ha dit...

Hola, Pep como comente el otro dia siento muchisimo este accidente,pero pienso que lo mejor es seguir y que no nos intimide nadie, esta claro que nos la jugamos cada vez que salimos, pero no es justo que con lo que nos apasiona este deporte y lo facil que es el respeto entre conductores y ciclistas tengamos que dejar la carretera por culpa de cuatro irresponsables que hay.

Creo que lo mejor es que se llenen las carreteras de ciclistas aunque se, que muchos les puede el miedo es muy normal, hay mucho loco suelto,pero me gustaria animar a todos a seguir saliendo con el maximo cuidado y buscando las carreteras menos transitadas.

Esto es solo mi opinion personal y lo que llevo haciendo toda mi vida,y quiero seguir haciendo.

Claro que tambien respeto y comprendo la decision de quien no quiera salir.

Saludos

Carles Lara ha dit...

Estic totalment d'acord amb el diu l'Edu. Diumenge a la cursa l'ambient era trist, però vam sortir, i com deia en Xavi: gaaaaaas a la burra!!!!